Komunikacja konsumencka i Brand PR
Budowa charakteru i osobowości marki oraz jej relacji z konsumentami to podstawowy cel zintegrowanych działań zespołów marketingu i public relations. W ALERT MEDIA tak projektujemy działania z zakresu komunikacji konsumenckiej, żeby towarzyszyć konsumentowi w jego codziennym życiu, a jednocześnie go pozytywnie zaskakiwać. Działania muszą więc być świeże i innowacyjne.
W ramach Brand PR realizujemy m.in.:
- Launch marki i strategiczne wsparcie jej wizerunku,
 - Budowanie społeczności marki,
 - Ambasadorzy marek,
 - Media relations,
 - Działania w internecie,
 - Programy edukacyjne,
 - Counterlaunches – działania osłonowe marek Klienta w przypadku pojawiania się silnej konkurencji lub jej wizerunkowej ofensywy.
 
Obrona wizerunku marki
Każda organizacja, w szczególności rynku silnie obecna w mediach, narażona jest na wystąpienie potencjalnej sytuacji kryzysowej w zakresie komunikacji zewnętrznej (media) i wewnętrznej. Wśród podstawowych zagrożeń można wymienić:
- kryzysy produktowe i tzw. konsumenckie (zła jakość produktu),
 - wypadki i katastrofy,
 - spory zbiorowe,
 - konflikty z władzami kontrolnymi, lokalnymi społecznościami lub NGO’s,
 - publiczne oskarżenia,
 - złe decyzje / nieuczciwość pracowników firmy.
 
Wiedza i doświadczenie ALERT MEDIA w zakresie wsparcia marek w sytuacjach kryzysowych i problemowych należy do najbardziej zaawansowanych w Polsce. Nasza oferta w tej dziedzinie skupia się w dwóch obszarach: