Komunikacja wewnętrzna
Pracownik jest najcenniejszym zasobem każdej firmy, dlatego informowanie go, budowanie jego relacji z firmą oraz angażowanie go w jej działalność także pozabiznesową, jest bardzo ważnym elementem komunikacji firmy.
Dobrze poinformowany, lojalny i zaangażowany pracownik, staje się jej najlepszym ambasadorem firmy, w której pracuje.
Zakres usług ALERT MEDIA w zakresie komunikacji wewnętrznej obejmuje:
- audyt wewnętrzny (badanie opinii pracowników i kadry kierowniczej pod kątem obecnej komunikacji wewnętrznej, jak i potrzeb);
- opracowanie strategii komunikacji wewnętrznej;
- zbudowanie narzędzi komunikacji wewnętrznej oraz systemu komunikacji zwrotnej;
- wdrożenie kompleksowych programów, które prezentują nową markę, strategię lub strukturę firmy;
- budowa lub reorganizacja intranetu;
- planowanie i tworzenie wydawnictw wewnętrznych, współredakcja, w tym pozyskiwanie zewnętrznych informacji i autorów/ ekspertów;
- organizacja wewnętrznych konferencji biznesowych/ handlowych.