Aktualności


Skąd nadejdą kryzysy wizerunkowe 2025 roku?

Internet i polityka na szczycie kryzysowych obaw na 2025 rok

Tegoroczne wyniki cyklicznego badania Kryzysometr Najnowszy odczyt wskaźnika „Kryzysometr”, opracowywanego corocznie przez agencję Alert Media Communications, wyniósł 56%, co oznacza symboliczny wzrost o jeden punkt procentowy w stosunku do ubiegłorocznego badania. Na...

Stażysta poszukiwany!

Dołącz do zespołu Alert Media Communications i zdobądź doświadczenie, które otworzy Ci drzwi do kariery w PR!

Czy masz głowę pełną pomysłów, a wyzwania to dla Ciebie codzienność? Jeśli przy okazji potrafisz swobodnie poruszać się po świecie mediów i PR, to...

Raport Kryzysometr 2023/2024

Z radością prezentujemy siódmą edycję naszego raportu Kryzosometr, który rzuca światło na najnowsze kryzysy i wyzwania komunikacyjne, z którymi w Polsce w 2023 roku mierzyły się organizacje publiczne, firmy czy marki osobiste. Współtworzony z wiodącymi specjalistami PR – od rzeczników...

Kryzysometr 2024

Skąd nadejdą kryzysy wizerunkowe 2024 roku?

Zmory internetu, gospodarczo-polityczne i „czarne łabędzie” w tegorocznej edycji badania Kryzysometr Kolejny rok z rzędu utrzymuje się wysoki poziom obaw kryzysowych wśród managerów, dyrektorów ds. komunikacji oraz rzeczników kluczowych polskich firm i instytucji. Przygotowywany na podstawie ich opinii wskaźnik Kryzysometr, tworzony...

Account Executive – oferta pracy

Account Executive poszukiwany! Czyli dokładniej: Osoba samodzielna, odpowiedzialna, szukająca nowych wyzwań i mająca podstawowe doświadczenie w realizacji projektów z obszaru PR i komunikacji. To praca dla Ciebie, jeśli: Masz co najmniej półtoraroczne doświadczenie z zakresu komunikacji lub współpracy z mediami (może być po...

Raport Kryzysometr 2022/2023

Już po raz szósty mamy przyjemność przedstawić wyniki badania Kryzosometr, które pokazują kompleksowy punkt widzenia praktyków PR na polski świat kryzysów – zarówno tych z roku 2022, jak i kryzysowych perspektyw na nadchodzące 13 miesięcy. Dzięki opiniom ekspertów PR –...

Skąd możesz spodziewać się kryzysów sieciowych w 2023 roku?

Praktycy PR wskazują na aktualnie największe zagrożenia wizerunkowe w internecie Fake newsy, fale negatywnych komentarzy i trolling – to w 2023 roku będą największe zagrożenia kryzysowe płynące z sieci. Tak przewiduje szeroki panel ekspercki badania Kryzysometr, corocznie realizowanego przez warszawską agencję public...

Mikrokryzysy zmorą PR-owców

Na 2023 rok rośnie ryzyko drobnych problemów o potencjale dużych kryzysów Warszawa, 29 grudnia 2022 r. – Aż 9 na 10 profesjonalistów zajmujących się komunikacją w instytucjach państwowych lub samorządowych i 61% osób realizujących analogiczne zadania w sektorze biznesu, poświęca co najmniej...

Największe kryzysy wizerunkowe 2022 roku

Największy kryzys wizerunkowy 2022 roku w polskim świecie publicznym to katastrofa ekologiczna na Odrze i towarzysząca jej nietransparentna polityka rządu. W gronie firm i organizacji – skandal obyczajowy i rozłam w Ordo Iuris, natomiast w sferze marek osobistych na pierwszym miejscu...

Niezwykłe 20 lat Alert Media Communications

Niezwykłe 20 lat Alert Media Communications

Nowe logo, teatralna celebracja i podsumowanie na jubileusz XX-lecia. Warszawa, 14 grudnia 2022 r.  Dwie dekady funkcjonowania na polskim rynku usług PR celebruje Alert Media Communications – warszawska agencja public relations specjalizująca się w zarządzaniu...