Aktualności


Skąd nadejdą kryzysy wizerunkowe 2021 roku?

Znaczący i negatywny wpływ polityki na życie organizacji, kryzysy wywodzące się z internetu oraz trudności gospodarcze związane z pandemią COVID-19 – to główne zagrożenia kryzysowe, jakich w 2021 roku spodziewają się specjaliści ds. komunikacji z ponad stu wiodących polskich firm, instytucji...

Junior Account Executive – oferta pracy

Junior Account Executive poszukiwany! Poszukujemy osoby samodzielnej, odpowiedzialnej, gotowej na nowe wyzwania. Dołącz do naszego zespołu i pracuj przy ciekawych projektach dla znanych marek! Jeśli: Masz co najmniej trzy-miesięczne doświadczenie w realizacji projektów z zakresu PR i komunikacji (wliczamy w to staże...

Kryzysometr – komunikacja w czasach zarazy – raport z badania

Kryzysometr – to badanie dotyczące komunikacji kryzysowej wiodących polskich firm, instytucji i organizacji pozarządowych. W specjalnej edycji badania „Komunikacja w czasach zarazy” przeprowadzonej w pierwszej połowie kwietnia 2020 roku wzięło udział 101 specjalistów, managerów i dyrektorów komunikacji oraz rzeczników prasowych....

Komunikacja po zarazie – nadchodzi nowa era

Wnioski z badania KRYZYSOMETR 2020 dotyczące przyszłości  W wyniku koronawirusowego wstrząsu pojawią się trwałe zmiany w stylu komunikowania i działania w obszarze Public Relations – tak uważa dwie trzecie polskich firm i organizacji ankietowanych w badaniu KRYZYSOMETR agencji Alert Media Communications...