Aktualności


Raport Kryzysometr 2022/2023

Już po raz szósty mamy przyjemność przedstawić wyniki badania Kryzosometr, które pokazują kompleksowy punkt widzenia praktyków PR na polski świat kryzysów – zarówno tych z roku 2022, jak i kryzysowych perspektyw na nadchodzące 13 miesięcy. Dzięki opiniom ekspertów PR –...

Skąd możesz spodziewać się kryzysów sieciowych w 2023 roku?

Praktycy PR wskazują na aktualnie największe zagrożenia wizerunkowe w internecie Fake newsy, fale negatywnych komentarzy i trolling – to w 2023 roku będą największe zagrożenia kryzysowe płynące z sieci. Tak przewiduje szeroki panel ekspercki badania Kryzysometr, corocznie realizowanego przez warszawską agencję public...

Mikrokryzysy zmorą PR-owców

Na 2023 rok rośnie ryzyko drobnych problemów o potencjale dużych kryzysów Warszawa, 29 grudnia 2022 r. – Aż 9 na 10 profesjonalistów zajmujących się komunikacją w instytucjach państwowych lub samorządowych i 61% osób realizujących analogiczne zadania w sektorze biznesu, poświęca co najmniej...

Największe kryzysy wizerunkowe 2022 roku

Największy kryzys wizerunkowy 2022 roku w polskim świecie publicznym to katastrofa ekologiczna na Odrze i towarzysząca jej nietransparentna polityka rządu. W gronie firm i organizacji – skandal obyczajowy i rozłam w Ordo Iuris, natomiast w sferze marek osobistych na pierwszym miejscu...

Niezwykłe 20 lat Alert Media Communications

Niezwykłe 20 lat Alert Media Communications Nowe logo, teatralna celebracja i podsumowanie na jubileusz XX-lecia. Warszawa, 14 grudnia 2022 r.  Dwie dekady funkcjonowania na polskim rynku usług PR celebruje Alert Media Communications – warszawska agencja public relations specjalizująca się w zarządzaniu kryzysowym,...

Bomba

Skąd nadejdą kryzysy w 2023 roku?

Inflacja i niestabilność gospodarcza na szczycie kryzysowych obaw na 2023 rok. Tegoroczne wyniki cyklicznego badania Kryzysometr Managerowie ds. komunikacji oraz rzecznicy największych polskich firm i instytucji z pesymizmem patrzą na nadchodzący 2023 rok, szacując prawdopodobieństwo wystąpienia kryzysów wizerunkowych w swoich organizacjach na...

Komunikacja w czasach wojny – Kryzysometr

Jak wiodące polskie firmy, instytucje i organizacje radzą sobie w czasach geopolitycznej i społecznej  niestabilności związanej z wojną w Ukrainie – wyniki specjalnej edycji  badania „Kryzysometr” Tocząca się od ponad stu dni wojna w Ukrainie, a także towarzysząca jej niepewność, zawirowania...

pomagajmadrze.pl

Ruszyliśmy z akcją #PomagajMądrze! Przy obecnie gigantycznej skali potrzeb i osobistego zaangażowania milionów Polaków na wagę złota jest usprawnienie udzielanej pomocy i uniknięcie częstych sytuacji, gdy do punktów zbiórki darów trafiają rzeczy mało przydatne lub dostarczane w taki sposób, że ich...

Raport Kryzysometr 2021/2022

Już po raz czwarty mamy przyjemność przedstawić wyniki badania Kryzosometr, które pokazują kompleksowy punkt widzenia praktyków PR na polski świat kryzysów – zarówno tych z minionego roku 2021, jak i kryzysowych perspektyw na rok 2022. Dzięki opiniom ekspertów PR –...

Cyberataki, wycieki i inne strachy na 2022

Ryzyko cyberataków coraz śmielej zagląda w oczy firm i instytucji, siejąc strach również w działach PR. Eksperci od komunikacji niezmiennie najbardziej obawiają się fake newsów oraz fal negatywnych komentarzy, wynika z badania Kryzysometr 2022. Jednak coraz większym strachem zaczynają napawać cyberprzestępstwa...