Internet i social media

W ostatnich latach Internet zmienił i wciąż zmienia rolę, zadanie i postrzeganie PR. Dzięki niemu droga pomiędzy nadawcą, a odbiorcą komunikatu stała się bardzo krótka, a możliwość prowadzenia dialogu łatwa jak nigdy wcześniej.

To ogromna szansa, ale i wyzwanie dla PR. Szczególnie serwisy społecznościowe sprawiły, że dosłownie każdy może stać się źródłem informacji, która błyskawicznie rozprzestrzeni się nie tylko w sieci, ale „rozleje się” także w mediach tradycyjnych.

Obserwując nowe trendy, Alert Media Communications tworzy strategie działania w Internecie w oparciu o najnowocześniejsze narzędzia komunikowania, ułatwiając skuteczne wykorzystanie medium internetowego w komunikacji z grupami docelowymi, zarówno dziennikarzami, jak i konsumentami.

Budowanie wizerunku marki online:

  • Internet Perception Audit;
  • Strategia komunikacji w Internecie;
  • Monitoring blogów i forów dyskusyjnych.

Umacnianie wizerunku marki online:

  • Zaistnienie i rozwój marki w Internecie;
  • Blogi i mikroblogi;
  • Działania na portalach społecznościowych;
  • Marketing wirusowy.

Obrona wizerunku marki online:

  • Zarządzanie sytuacją kryzysową w Internecie;
  • Przygotowanie do sytuacji kryzysowej w Internecie.