Szkolenia komunikacyjne
Wstęp
Wspólnym mianownikiem prowadzonych przez nas szkoleń jest nauka takiego posługiwania się informacją, aby efektywnie przekazywać ważne dla nadawcy treści i tym samym skutecznie zarządzać komunikacją. Różnego rodzaju szkolenia, głównie medialne i kryzysowe, przeprowadziliśmy dla dziesiątek przedstawicieli czołowych firm branży: finansowej, tytoniowej, telekomunikacyjnej, FMCG, farmaceutycznej, internetowej, reklamowej, a także dla ludzi świata polityki i mediów mediów i show biznesu.
Szkolenia medialne
Organizowane przez nas szkolenia medialne są szczególnie popularne wśród naszych klientów ze względu na swoją efektywność. W naszym kraju nadal większość szkoleń tego rodzaju prowadzona jest przez dziennikarzy. Tymczasem celem treningów medialnych nie jest szkolenie uczestników w zadawaniu pytań (specjalność dziennikarzy), lecz umiejętnego formułowania i udzielania odpowiedzi. Mając na uwadze tę zasadniczą różnicę, opracowaliśmy program szkoleń prowadzonych z perspektywy osoby, która musi poradzić sobie z odpowiedzią na często niełatwe i kłopotliwe pytania stawiane przez media.
Sztuka prezentacji i wystąpienia publiczne
Realizując szkolenia z takich dziedzin jak sztuka prezentacji czy wystąpienia publiczne koncentrujemy się na przekazaniu ich uczestnikom praktycznej wiedzy i umiejętności pozwalających na nawiązanie bezpośredniego kontaktu zarówno z dużą grupą słuchaczy, jak i z pojedynczym odbiorcą.
Szkolenie pisarskie
Pisanie tekstów do publikacji
Celem tego szkolenia, jest zwiększenie sprawności i skuteczności pracowników Klienta w redagowaniu tekstów do publikacji zewnętrznych (komunikatów prasowych, materiałów publikowanych na stronach internetowych, oświadczeń, pism otwartych) oraz materiałów firmowych (wydawnictw korporacyjnych, raportów, analiz wewnętrznych, biuletynów wewnętrznych).
Szkolenie kryzysowe
Podczas szkolenia kryzysowego uczestnicy poznają zasady postępowania w sytuacji kryzysowej oraz narzędzia efektywnego komunikowania.
PR – po co i jak? – Szkolenie z zasad i stosowania narzędzi public relations
Celem tego szkolenia jest zapoznanie uczestników z pojęciem PR, zasadami obowiązującymi w profesjonalnej komunikacji i najczęściej stosowanymi narzędziami PR.
Warsztaty kreatywności dla managerów
Obniżona motywacja, znużenie, brak zaangażowania – zdarzają się nawet najlepszym zespołom. Kiedy efektywność pracy spada, a Twoim pracownikom brakuje dobrych, nowatorskich pomysłów, polecamy szybką i skuteczną metodę pobudzenia ich wyobraźni i chęci do pracy. Warsztaty kreatywności pozwalają połączyć dobrą zabawę z poprawą umiejętności twórczych, tak potrzebnych w nowoczesnej pracy managerskiej.
Pozycjonowanie zarządu
Podwładni nie zawsze chcą podążać Twoimi śladami? Brakuje im zaangażowania, a Tobie posłuchu? Czujesz, że mógłbyś lepiej reprezentować firmę na zewnątrz? więcej
Webwriting, czyli jak pisać do internetu i intranetu
Wbrew obiegowej opinii ludzie dziś czytają więcej, niż kiedyś. Tyle, że nie są to książki, czy prasa a… ekran komputera. W naszych czasach czytamy głównie na ekranach – różnych zresztą, nie tylko komputerowych. Ma to krytyczne znaczenie dla autorów tekstów, które później czytane są w tej formie. Inny jest bowiem sposób czytania z ekranu, inne potrzeby czytelnika. Ba! Sam czytelnik jest inny. Przedstawiciele Generacji Y, która zaczyna dominować w aktywności społeczeństw, już u swego zarania nazywani byli „screeners”, bowiem wielogodzinne obcowanie z ekranami to ich codzienność niemal wrodzona.
Komunikacja dla managerów
Zmieniły się kwalifikacje oczekiwane od managerów. Dziś nie wystarczy umieć zarządzać ludźmi, budżetami, projektami. Format współczesnych managerów poznaje się po tym, jak zarządzają …komunikacją. Tylko efektywnie komunikując manager sprawia, że jego załoga skutecznie wiosłuje we właściwym kierunku. więcej
Analiza wizerunkowa
Jak Cię widzą, tak Cię piszą! Kontrahenci, partnerzy czy klienci mogą wyrobić sobie zdanie o Tobie i Twojej firmie po wysłuchaniu Twojej prezentacji lub wystąpienia w telewizji. Dlatego lepiej zawczasu poznać swoje atuty i słabości i zacząć profesjonalną pracę nad własnym wizerunkiem. Jesteśmy prawdopodobnie jedyną firmą w Polsce, która oferuje taki warsztat.
Kryzys w internecie
Zażegnać kryzys w Internecie – to wyzwanie. Zapobiec mu – to sztuka!
Podczas szkolenia uczestnicy dowiadują się, jak realne mogą być skutki pożaru w świecie wirtualnym i jak się przed nim przestrzec.