Zażegnać kryzys w Internecie – to wyzwanie. Zapobiec mu – to sztuka!
Podczas szkolenia uczestnicy dowiadują się, jak realne mogą być skutki pożaru w świecie wirtualnym i jak się przed nim przestrzec.
Podczas szkolenia uczestnicy poznają zasady i narzędzia wykorzystywane w sytuacji kryzysu. Ponadto – kluczowe zasady, których stosowanie może do minimum zmniejszyć pojawienie się takiej sytuacji.

E-KRYZYSY

Nowe zagrożenia

  • Dlaczego Internet staje się jedną z głównych aren kryzysów?
  • Rola Generacji V (virtual) we współczesnych kryzysach
  • Rosnąca synergia kryzysów off-line i on-line
  • Media tradycyjne versus nowe media w kryzysie – podobieństwa, różnice
  • Typy kryzysów w Internecie
  • Nowe narzędzia kryzysowe w sieci
  • Case studies

Crisis management w serwisach społecznościowych i na stronach www

  • Zasady reakcji na forach dyskusyjnych i innych social media
  • Zarządzanie krytycznymi wpisami i zjawiskami (np. antyfanpages) w serwisach społecznościowych
  • Jak monitorować zagrożenia kryzysowe
  • Metody i zasady zarządzania treścią kryzysową na własnym serwisie www
  • Podstawy webwritingu kryzysowego
  • Case studies