Kryzys w internecie
Zażegnać kryzys w Internecie – to wyzwanie. Zapobiec mu – to sztuka!
Podczas szkolenia uczestnicy dowiadują się, jak realne mogą być skutki pożaru w świecie wirtualnym i jak się przed nim przestrzec.
Podczas szkolenia uczestnicy poznają zasady i narzędzia wykorzystywane w sytuacji kryzysu. Ponadto – kluczowe zasady, których stosowanie może do minimum zmniejszyć pojawienie się takiej sytuacji.
E-KRYZYSY
Nowe zagrożenia
- Dlaczego Internet staje się jedną z głównych aren kryzysów?
- Rola Generacji V (virtual) we współczesnych kryzysach
- Rosnąca synergia kryzysów off-line i on-line
- Media tradycyjne versus nowe media w kryzysie – podobieństwa, różnice
- Typy kryzysów w Internecie
- Nowe narzędzia kryzysowe w sieci
- Case studies
Crisis management w serwisach społecznościowych i na stronach www
- Zasady reakcji na forach dyskusyjnych i innych social media
- Zarządzanie krytycznymi wpisami i zjawiskami (np. antyfanpages) w serwisach społecznościowych
- Jak monitorować zagrożenia kryzysowe
- Metody i zasady zarządzania treścią kryzysową na własnym serwisie www
- Podstawy webwritingu kryzysowego
- Case studies