Komunikacja konsumencka i Brand PR

Budowa charakteru i osobowości marki oraz jej relacji z konsumentami to podstawowy cel zintegrowanych działań zespołów marketingu i public relations. W ALERT MEDIA tak projektujemy działania z zakresu komunikacji konsumenckiej, żeby towarzyszyć konsumentowi w jego codziennym życiu, a jednocześnie go pozytywnie zaskakiwać. Działania muszą więc być świeże i innowacyjne.

W ramach Brand PR realizujemy m.in.:

  1. Launch marki i strategiczne wsparcie jej wizerunku,
  2. Budowanie społeczności marki,
  3. Ambasadorzy marek,
  4. Media relations,
  5. Działania w internecie,
  6. Programy edukacyjne,
  7. Counterlaunches – działania osłonowe marek Klienta w przypadku pojawiania się silnej konkurencji lub jej wizerunkowej ofensywy.

Obrona wizerunku marki

Każda organizacja, w szczególności rynku silnie obecna w mediach, narażona jest na wystąpienie potencjalnej sytuacji kryzysowej w zakresie komunikacji zewnętrznej (media) i wewnętrznej. Wśród podstawowych zagrożeń można wymienić:

  • kryzysy produktowe i tzw. konsumenckie (zła jakość produktu),
  • wypadki i katastrofy,
  • spory zbiorowe,
  • konflikty z władzami kontrolnymi, lokalnymi społecznościami lub NGO’s,
  • publiczne oskarżenia,
  • złe decyzje / nieuczciwość pracowników firmy.

Wiedza i doświadczenie ALERT MEDIA w zakresie wsparcia marek w sytuacjach kryzysowych i problemowych należy do najbardziej zaawansowanych w Polsce. Nasza oferta w tej dziedzinie skupia się w dwóch obszarach: