Komunikacja konsumencka i Brand PR
Budowa charakteru i osobowości marki oraz jej relacji z konsumentami to podstawowy cel zintegrowanych działań zespołów marketingu i public relations. W ALERT MEDIA tak projektujemy działania z zakresu komunikacji konsumenckiej, żeby towarzyszyć konsumentowi w jego codziennym życiu, a jednocześnie go pozytywnie zaskakiwać. Działania muszą więc być świeże i innowacyjne.
W ramach Brand PR realizujemy m.in.:
- Launch marki i strategiczne wsparcie jej wizerunku,
- Budowanie społeczności marki,
- Ambasadorzy marek,
- Media relations,
- Działania w internecie,
- Programy edukacyjne,
- Counterlaunches – działania osłonowe marek Klienta w przypadku pojawiania się silnej konkurencji lub jej wizerunkowej ofensywy.
Obrona wizerunku marki
Każda organizacja, w szczególności rynku silnie obecna w mediach, narażona jest na wystąpienie potencjalnej sytuacji kryzysowej w zakresie komunikacji zewnętrznej (media) i wewnętrznej. Wśród podstawowych zagrożeń można wymienić:
- kryzysy produktowe i tzw. konsumenckie (zła jakość produktu),
- wypadki i katastrofy,
- spory zbiorowe,
- konflikty z władzami kontrolnymi, lokalnymi społecznościami lub NGO’s,
- publiczne oskarżenia,
- złe decyzje / nieuczciwość pracowników firmy.
Wiedza i doświadczenie ALERT MEDIA w zakresie wsparcia marek w sytuacjach kryzysowych i problemowych należy do najbardziej zaawansowanych w Polsce. Nasza oferta w tej dziedzinie skupia się w dwóch obszarach: