Adam Łaszyn – Prezes Zarządu

Ekspert komunikacji kryzysowej i strategii wizerunkowych. W branży PR od 1998 r. Prezes agencji Alert Media Communications i MeritumLab. Doradca dziesiątek firm, instytucji, NGOs i osób publicznych (m.in. Coca-Cola, Danone, DKMS, Goodyear, Philip Morris, PLL LOT, Velux, KPRM, członków władz RP). Architekt strategii komunikacji licznych firm, organizacji, instytucji oraz osób. Współtwórca wielu udanych kampanii wyborczych. Autor terminu „przekazy dnia” i twórca kryzysowej Zasady 5P. Wykładowca PR m.in. na UW, krakowskiej WSE, UEK. Autor poradników „Media i ty” oraz „eKryzys”. Pomysłodawca i współautor książek „Pierwsze ćwierćwiecze. 25 lat PR w Polsce” i „Sztuka Public Relations”. Współautor „Leksykonu PR”. Współzałożyciel i wiceprezes Stowarzyszenia Agencji Public Relations. Przez niemal dekadę pełnił różne funkcje społeczne we władzach ZFPR. Były członek Rady Etyki PR. Wyróżniony w 2014 przez PSPR za „wkład w zbudowanie branży PR w Polsce”. W 2009 znalazł się na liście Newsweeka 50 najbardziej wpływowych Polaków (poz. 27). Do 1998 dziennikarz m.in. radiowej Trójki, Życia Warszawy, Ekspressu Wieczornego. Z wykształcenia prawnik – absolwent WPiA Uniwersytetu Warszawskiego.

Krzysztof Tomczyński – Partner, Account Director

Ekspert PR, trener medialny. W Alert Media Communications realizuje projekty (także międzynarodowe) z zakresu corporate PR, crisis communication i public affairs. Pracował lub prowadził szkolenia m.in. dla takich Klientów jak: Accenture, Goodyear/Dębica, Grupa Velux, Fundacja DKMS, Kompania Piwowarska, Leroy Merlin, Maspex, MetLife, PEPCO, ROCHE, Totalizator Sportowy oraz samorządów i instytucji publicznych. Trener w ramach 3PR – Programu Praktyków PR – Szkoły SAPR.

Doświadczenie zawodowe zdobywał, pracując m.in. w Biurze Komunikacji Społecznej Ministerstwa Skarbu Państwa, gdzie prowadził działania komunikacyjne towarzyszące debiutom giełdowym: PZU, Tauron PE oraz Giełdy Papierów Wartościowych, a także realizował kampanie edukacyjne: „Akcjonariat Obywatelski” i „Własność to odpowiedzialność”.

Absolwent Kolegium Międzywydziałowych Indywidualnych Studiów Humanistycznych i Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego.

Beata Łaszyn – Wiceprezes Zarządu

W Alert Media Communications zarządza komunikacją online i offline w trudnych kryzysogennych branżach. Przeprowadza Audyty Pokryzysowe z analizą ryzyka i rekomendacjami dot. systemów antykryzysowych. Prowadzi także bezpośrednie zarządzanie problematycznymi relacjami online z użytkownikami profili marek, firm i osób. Posiada wieloletnie doświadczenie w komunikacji związanej z problematyką finansowo-gospodarczą. Podczas pracy zarówno w Urzędzie Kontroli Skarbowej w Warszawie (Wicedyrektor), jak i w Ministerstwie Finansów (Zastępca Dyrektora Departamentu Kontroli Skarbowej) oprócz działań merytorycznych nadzorowała również komunikację Kontroli Skarbowej i opracowywała zagadnienia strategii w tym zakresie. Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego.

Karolina Papuć – Senior Account Manager

Z Alert Media Communications związana od 2014 roku. Nadzoruje działania PR, a także zajmuje się komunikacją kryzysową, w tym przygotowywaniem dokumentów do komunikacji reaktywnej. W codziennej pracy m.in. wspiera serwisy konsumenckie, doradzając sposób odpowiedzi na trudne pytania oraz reklamacje konsumentów – zarówno pod kątem merytorycznym, jak i retorycznym. Prowadzi szkolenia z zakresu komunikacji z trudnym klientem, tworzenia odpowiedzi na listy reklamacyjne, komunikacji wewnętrznej, symulacje kryzysowe, crash-testy, w tym tzw. kartkówki, czyli wypracowaną przez Alert Media Communications pisemną formę crash-testów. Z wykształcenia filolog polonista (Uniwersytet Warszawski).