Prezes Zarządu
tel.: (+48 22) 546 11 00
e-mail: adam@alertmedia.pl

Założyciel Alert Media Communications. W branży PR od 1998 roku. Doradca w zakresie strategii komunikacji i trener medialny setek czołowych polskich firm, instytucji i osób publicznych. Wykłada różne dziedziny PR m.in. w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie, na Politechnice Gdańskiej, Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach oraz London School of Public Relations w Warszawie.

Autor kompleksowego poradnika kontaktów z mediami “Media i ty“. Współautor książki “Sztuka Public Relations” (2006, 2011) i pierwszego w Polsce “ Leksykonu Public Relations” (2009). Pomysłodawca i współautor książki “25 lat. Pierwsze ćwierćwiecze PR w Polsce “. Założyciel Wydawnictwa Message House.

W latach 2006-2013 członek władz Związku Firm Public Relations. Współtwórca wielu udanych kampanii wyborczych. W marcu 2009 roku został uznany przez redakcję Newsweeka za jednego z 50 najbardziej wpływowych Polaków (pozycja 27.).

Przez wiele lat był dziennikarzem m.in. Programu III Polskiego Radia, Życia Warszawy, Expressu Wieczornego, czy Nowego Państwa. Specjalizował się w tematyce międzynarodowej i polityce obronnej. Jako pierwszy publicysta przedstawił w polskich mediach sylwetkę Osamy bin Ladena, na długo przed pojawieniem się w Polsce terminu Al Kaida.

Prywatnie fascynat średniowiecza, warownych twierdz i odległych podróży w ciepłe kraje. Dumny ojciec Oli, Michała i Kuby.

Z wykształcenia jest prawnikiem, ukończył Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego.