Krzysztof Tomczyński – Partner, Account Director
Ekspert PR, trener medialny. W Alert Media Communications realizuje projekty (także międzynarodowe) z zakresu corporate PR, crisis communication i public affairs. Pracował lub prowadził szkolenia m.in. dla takich Klientów jak: Accenture, Goodyear/Dębica, Grupa Velux, Fundacja DKMS, Kompania Piwowarska, Leroy Merlin, Maspex, MetLife, PEPCO, ROCHE, Totalizator Sportowy oraz samorządów i instytucji publicznych. Trener w ramach 3PR – Programu Praktyków PR – Szkoły SAPR.
Doświadczenie zawodowe zdobywał, pracując m.in. w Biurze Komunikacji Społecznej Ministerstwa Skarbu Państwa, gdzie prowadził działania komunikacyjne towarzyszące debiutom giełdowym: PZU, Tauron PE oraz Giełdy Papierów Wartościowych, a także realizował kampanie edukacyjne: „Akcjonariat Obywatelski” i „Własność to odpowiedzialność”.
Absolwent Kolegium Międzywydziałowych Indywidualnych Studiów Humanistycznych i Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego.
Beata Łaszyn – Prezes Zarządu
W Alert Media Communications zarządza komunikacją online i offline w trudnych kryzysogennych branżach. Przeprowadza Audyty Pokryzysowe z analizą ryzyka i rekomendacjami dot. systemów antykryzysowych. Prowadzi także bezpośrednie zarządzanie problematycznymi relacjami online z użytkownikami profili marek, firm i osób. Posiada wieloletnie doświadczenie w komunikacji związanej z problematyką finansowo-gospodarczą. Podczas pracy zarówno w Urzędzie Kontroli Skarbowej w Warszawie (Wicedyrektor), jak i w Ministerstwie Finansów (Zastępca Dyrektora Departamentu Kontroli Skarbowej) oprócz działań merytorycznych nadzorowała również komunikację Kontroli Skarbowej i opracowywała zagadnienia strategii w tym zakresie. Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego.
Karolina Sowier – Senior Account Manager
Z Alert Media Communications związana od 2014 roku. Nadzoruje działania PR, a także zajmuje się komunikacją kryzysową, w tym przygotowywaniem dokumentów do komunikacji reaktywnej. W codziennej pracy m.in. wspiera serwisy konsumenckie, doradzając sposób odpowiedzi na trudne pytania oraz reklamacje konsumentów – zarówno pod kątem merytorycznym, jak i retorycznym. Prowadzi szkolenia z zakresu komunikacji z trudnym klientem, tworzenia odpowiedzi na listy reklamacyjne, komunikacji wewnętrznej, symulacje kryzysowe, crash-testy, w tym tzw. kartkówki, czyli wypracowaną przez Alert Media Communications pisemną formę crash-testów. Z wykształcenia filolog polonista (Uniwersytet Warszawski).