Raport Kryzysometr 2024/2025
Prezentujemy ósmą edycję raportu Kryzosometr, w którym omawiamy najnowsze kryzysy i wyzwania komunikacyjne, z którymi w 2024 roku mierzyły się organizacje publiczne, firmy oraz marki osobiste. Współtworzony ze specjalistami PR wiodących polskich firm, instytucji i NGO – od rzeczników po dyrektorów komunikacji – raport jest kopalnią wiedzy o trendach w zarządzaniu kryzysowym.
Raport to praktyczny przewodnik po dynamicznie zmieniającym się świecie komunikacji kryzysowej, oferujący unikalne spojrzenie na sposoby, w jakie firmy i organizacje mogą skuteczniej przygotować się na zarządzanie komunikacją kryzysową. W tej edycji skupiamy się na najnowszych danych i prognozach, analizując zarówno kryzysy biznesowe, jak i te dotyczące marek osobistych.
Zapraszamy do pobrania pełnej wersji raportu, w którym znajdziecie kluczowe wnioski dotyczące radzenia sobie z kryzysami. Sprawdźcie, jakie są kluczowe zagrożenia wizerunkowe i jak organizacje zarządzają nimi.