Komunikacja w czasach wojny – Kryzysometr
Już po raz czwarty mamy przyjemność przedstawić wyniki badania Kryzosometr, które pokazują kompleksowy punkt widzenia praktyków PR na polski świat kryzysów – zarówno tych z minionego roku 2021, jak i kryzysowych perspektyw na rok 2022. Dzięki opiniom ekspertów PR –...
Ryzyko cyberataków coraz śmielej zagląda w oczy firm i instytucji, siejąc strach również w działach PR. Eksperci od komunikacji niezmiennie najbardziej obawiają się fake newsów oraz fal negatywnych komentarzy, wynika z badania Kryzysometr 2022. Jednak coraz większym strachem zaczynają napawać cyberprzestępstwa...
Na co wskazali praktycy PR – wyniki rankingu Kryzysometr 2021/22 Największy kryzys wizerunkowy 2021 roku w polskim świecie publicznym dotyczył Trybunału Konstytucyjnego pod przewodnictwem Julii Przyłębskiej, zaś w sferze świata biznesu i marek osobistych na pierwszym miejscu znalazła się Barbara Kurdej-Szatan...
Tegoroczne wyniki cyklicznego badania Kryzysometr Rosną obawy kryzysowe managerów, dyrektorów ds. komunikacji oraz rzeczników największych polskich firm i instytucji. Przygotowywany na podstawie ich opinii wskaźnik Kryzysometr, tworzony corocznie przez agencję Alert Media Communications, wzrósł w br. o 5 punktów do 60%. To...
Account Executive poszukiwany! Poszukujemy osoby samodzielnej, odpowiedzialnej, gotowej na nowe wyzwania. Dołącz do naszego zespołu i pracuj przy ciekawych projektach dla znanych marek! Masz na nie szansę jeśli: PR Cię kręci i chcesz poznać oryginalne metodologie, jakie potem emanują na cały polski rynek, chcesz...
Obiegowa opinia głosi, że kryzysy wizerunkowe w rzeczywistości realnej i wirtualnej pojawiają się niespodziewanie. To taka gwałtowna burza podczas pięknego letniego dnia. Nic z tego. Taka narracja jest co prawda wygodna, bo usprawiedliwia nieprzygotowanie i odsłoniętą gardę, ale jest zdecydowanie nieuzasadniona. W...
KRYZYS! Ten termin przyprawia o ciarki w każdym wariancie czasowym (mieliśmy, mamy, będziemy mieć). Tym szczęśliwcom, których nie dotknął, nie trudno sobie zapewne wyobrazić, że kryzys wywiera olbrzymi wpływ. Znawcy doskonale wiedzą, że poważny kryzys to poważne zmiany na poziomie...
Ranking kryzysowy praktyków polskiej branży PR Największy kryzys wizerunkowy 2020 roku w Polsce to postawa hierarchów Kościoła Katolickiego. Instytucja ta już drugi rok z rzędu znalazła się na pierwszym miejscu rankingu Kryzysometr tworzonego przez specjalistów od komunikacji. W osobnym rankingu kryzysów...