Niestety wciąż większość firm, instytucji i osób publicznych dotkniętych kryzysem wizerunkowym robi podstawowe błędy w zarządzaniu sytuacją kryzysową i próbach przeciwstawiania się upublicznionym problemom.

Najbardziej dotkliwe są błędy poczynione w początkowej fazie kryzysu, gdy w oczach opinii publicznej i kluczowych odbiorców dopiero kształtuje się obraz podmiotu dotkniętego kryzysem. Nieumiejętne zarządzanie sytuacją kryzysową – wynikające z braku odpowiedniego know-how antykryzysowego – często skutkuje daleko idącymi konsekwencjami, nie tylko finansowymi.

Zarządzanie sytuacją kryzysową w ALERT MEDIA oparte jest o odpowiednie narzędzia i procedury, które pozwalają co najmniej minimalizować to zagrożenie, a w niektórych przypadkach nawet przekuć problemy na sukces. Przekonała się o tym niejedna firma korzystająca z tej właśnie, w wielu aspektach unikalnej, metodologii ALERT MEDIA.