[ultimate_info_banner banner_title=”KORONA ALERT” banner_desc=”Nasza sekcja tematyczna, w której publikujemy nasze analizy i rekomendacje dotyczące komunikacji w czasie Koronakryzysu” banner_image=”id^1531|url^https://alertmedia.pl/wp-content/uploads/2020/03/Artboard-2-kopia-5.png|caption^null|alt^null|title^Artboard 2 kopia 5|description^null” title_color=”#ff5a01″ desc_color=”#ff5a01″ title_font_style=”font-weight:bold;”]

Kryzysometr – komunikacja w czasach zarazy – raport z badania

Kryzysometr – to badanie dotyczące komunikacji kryzysowej wiodących polskich firm, instytucji i organizacji pozarządowych. W specjalnej edycji badania „Komunikacja w czasach zarazy” przeprowadzonej w pierwszej połowie kwietnia 2020 roku wzięło udział 101 specjalistów, managerów i dyrektorów komunikacji oraz rzeczników prasowych. Częściowe wyniki prezentowaliśmy już w pod koniec kwietnia. Teraz przygotowaliśmy kompleksowy raport, zebraliśmy w nim wszystkie [...]

Komunikacja po zarazie – nadchodzi nowa era

Wnioski z badania KRYZYSOMETR 2020 dotyczące przyszłości  W wyniku koronawirusowego wstrząsu pojawią się trwałe zmiany w stylu komunikowania i działania w obszarze Public Relations – tak uważa dwie trzecie polskich firm i organizacji ankietowanych w badaniu KRYZYSOMETR agencji Alert Media Communications specjalizującej się w komunikacji kryzysowej. Tylko jedna na dziesięć firm i instytucji jest przekonana, że […]

Komunikacja w czasach zarazy

Jak wiodące polskie firmy, instytucje i organizacje radzą sobie w czasie kryzysu– raport z badania „Kryzysometr” Pandemia COVID-19 i towarzyszące jej ograniczenia gospodarcze to czas szczególnych wyzwań dla firm i instytucji. Cztery na pięć organizacji wprowadza specjalne sztaby kryzysowe, a 96% z nich musiało zmienić format swoich działań komunikacyjnych. Ponad połowa podmiotów ograniczyła działalność reklamową, a […]

Koronakryzys w 5 fazach. Zobacz, co czeka Twoją firmę

Jesteśmy w końcówce trzeciej fazy kryzysu wywołanego przez koronawirusa, gdy – przy pełnych burzach wewnętrznych – firmy powoli są zmuszone do komunikowania swoich problemów na zewnątrz. To teraz ważyć się będą losy wielu z nich. Komunikacja odegra tu kluczową rolę. Takie są wnioski z analiz dokonanych przez specjalizującą się w komunikacji kryzysowej agencję Alert Media [...]

Jak komunikować problem koronawirusa w firmach i instytucjach?

2 x 10 prostych punktów nt. komunikacji kryzysowej ws. wirusa Covid-19 Wzrost liczby przypadków infekcji koronawirusem w Polsce oraz rosnące poczucie zagrożenia sprawia, że wiele firm i instytucji staje obecnie w obliczu kryzysu. Koronawirus już takie kryzysy powoduje lub może wywołać zarówno bezpośrednio, jak i – znacznie częściej – pośrednio. Agencja Alert Media Communications, specjalizująca […]