[X zamknij]

Niniejsza strona korzysta do celów statystycznych z systemu statystyk Google Analytics bazującego m.in. na plikach typu cookie. Jeśli nie chcesz, by Twoja przeglądarka zapisywała pliki cookie zmień jej ustawienia stosując tę instrukcję. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na wykorzysywanie plików cookie. Szczegółowe informacje na temat systemu Google Analytics i polityki prywatności
test PR
A A A | drukuj

usługi > Komunikacja kryzysowa > Zarządzanie medialną sytuacją kryzysową

Zarządzanie medialną sytuacją kryzysową

Niestety wciąż większość firm, instytucji i osób publicznych dotkniętych kryzysem wizerunkowym robi podstawowe błędy w zarządzaniu sytuacją kryzysową i próbach przeciwstawiania się upublicznionym problemom.

Najbardziej dotkliwe są błędy poczynione w początkowej fazie kryzysu, gdy w oczach opinii publicznej i kluczowych odbiorców dopiero kształtuje się obraz podmiotu dotkniętego kryzysem. Nieumiejętne zarządzanie sytuacją kryzysową - wynikające z braku odpowiedniego know-how antykryzysowego - często skutkuje daleko idącymi konsekwencjami, nie tylko finansowymi.

Zarządzanie sytuacją kryzysową w ALERT MEDIA oparte jest o odpowiednie narzędzia i procedury, które pozwalają co najmniej minimalizować to zagrożenie, a w niektórych przypadkach nawet przekuć problemy na sukces. Przekonała się o tym niejedna firma korzystająca z tej właśnie, w wielu aspektach unikalnej, metodologii ALERT MEDIA.

powrót +


firma | usługi | szkolenia | referencje | klienci | biuro prasowe | baza wiedzy | akademia sztuk komunikacji | kontakt | mapa serwisu | cookies |

powrót na górę


2010 © ALERT MEDIA Communications Sp. z o.o. |
produkcja: artpage.pl