[X zamknij]

Niniejsza strona korzysta do celów statystycznych z systemu statystyk Google Analytics bazującego m.in. na plikach typu cookie. Jeśli nie chcesz, by Twoja przeglądarka zapisywała pliki cookie zmień jej ustawienia stosując tę instrukcję. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na wykorzysywanie plików cookie. Szczegółowe informacje na temat systemu Google Analytics i polityki prywatności
test PR
A A A | drukuj

szkolenia > webwriting >

Webwriting, czyli jak pisać do internetu i intranetu

 Wbrew obiegowej opinii ludzie dziś czytają więcej, niż kiedyś. Tyle, że nie są to książki, czy prasa a… ekran komputera. W naszych czasach czytamy głównie na ekranach – różnych zresztą, nie tylko komputerowych. Ma to krytyczne znaczenie dla autorów tekstów, które później czytane są w tej formie. Inny jest bowiem sposób czytania z ekranu, inne potrzeby czytelnika. Ba! Sam czytelnik jest inny. Przedstawiciele Generacji Y, która zaczyna dominować w aktywności społeczeństw, już u swego zarania nazywani byli „screeners”, bowiem wielogodzinne obcowanie z ekranami to ich codzienność niemal wrodzona.

Elementy wykładu:

1. Główne zasady webwritingu

2. Zasady pisania tekstów pod katem SEO (ang. Search Engine Optimization Copywriting)
Przygotowywanie tekstu pod kątem wybranych słów kluczowych, dzięki któremu serwis może znaleźć się wysoko w wynikach wyszukiwania;

3. Jak zatrzymać użytkowników na swojej stronie internetowej?

Na to, aby przykuć uwagę użytkownika (został na stronie i zaczął zagłębiać się w treść) mamy jedynie 15 sekund! Podczas modułu Uczestnicy poznają podstawowe zasady, jakich należy przestrzegać, aby przyciągnąć użytkowników oraz zwiększyć konwersję.

4. Podstawy pisania artykułów tematycznych oraz informacji prasowych
Dobrze napisane teksty opublikowane w sieci budują widoczność naszej marki/produktu. Wpływają na jej rozpoznawalność w sieci oraz wspierają jej pozycjonowanie (SEO PR) poprzez plasowanie aktualnych komunikatów prasowych na wysokich pozycjach w wyszukiwarce.


firma | usługi | szkolenia | referencje | klienci | biuro prasowe | baza wiedzy | akademia sztuk komunikacji | kontakt | mapa serwisu | cookies |

powrót na górę


2010 © ALERT MEDIA Communications Sp. z o.o. |
produkcja: artpage.pl