[X zamknij]

Niniejsza strona korzysta do celów statystycznych z systemu statystyk Google Analytics bazującego m.in. na plikach typu cookie. Jeśli nie chcesz, by Twoja przeglądarka zapisywała pliki cookie zmień jej ustawienia stosując tę instrukcję. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na wykorzysywanie plików cookie. Szczegółowe informacje na temat systemu Google Analytics i polityki prywatności
test PR
A A A | drukuj

szkolenia > szkolenie medialne > telewizja śniadaniowa

H - Telewizja śniadaniowa

Programy telewizji śniadaniowych ogląda co dzień nawet pół miliona osób – a czasem i więcej! To widownia, której nie można zlekceważyć. Ale żeby skutecznie do niej trafić, trzeba wiedzieć, jak do niej mówić.

Podczas tego modułu uczestnik zapoznaje się z wymaganiami gatunku – od doboru stroju poprzez słownictwo i mowę ciała po rady na temat tego, jak rozmawiać z dwoma prowadzącymi.
Następnie odbywa się symulacja, która pozwala na zapoznanie się ze specyfiką tzw. „śniadaniówek”. Wywiad jest nagrywany, a następnie poddawany analizie, podczas której Trenerzy AMC korygują ewentualne błędy uczestników Szkolenia i wskazują mocne strony, które warto eksponować podczas prawdziwego wywiadu.


 

powrót +


firma | usługi | szkolenia | referencje | klienci | biuro prasowe | baza wiedzy | akademia sztuk komunikacji | kontakt | mapa serwisu | cookies |

powrót na górę


2010 © ALERT MEDIA Communications Sp. z o.o. |
produkcja: artpage.pl