[X zamknij]

Niniejsza strona korzysta do celów statystycznych z systemu statystyk Google Analytics bazującego m.in. na plikach typu cookie. Jeśli nie chcesz, by Twoja przeglądarka zapisywała pliki cookie zmień jej ustawienia stosując tę instrukcję. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na wykorzysywanie plików cookie. Szczegółowe informacje na temat systemu Google Analytics i polityki prywatności
test PR
A A A | drukuj

szkolenia > szkolenie medialne >

Szkolenia medialne

Organizowane przez nas szkolenia medialne są szczególnie popularne wśród naszych klientów ze względu na swoją efektywność. W naszym kraju nadal większość szkoleń tego rodzaju prowadzona jest przez dziennikarzy. Tymczasem celem treningów medialnych nie jest szkolenie uczestników w zadawaniu pytań (specjalność dziennikarzy), lecz umiejętnego formułowania i udzielania odpowiedzi. Mając na uwadze tę zasadniczą różnicę, opracowaliśmy program szkoleń prowadzonych z perspektywy osoby, która musi poradzić sobie z odpowiedzią na często niełatwe i kłopotliwe pytania stawiane przez media.

Modułowa konstrukcja szkoleń

Starając się jak najskuteczniej wychodzić naprzeciw oczekiwaniom klientów oraz mając na celu jak najlepsze dostosowanie merytorycznej zawartości szkoleń medialnych do potrzeb ich uczestników (zwykle pracowników Klienta, odpowiedzialnych za kontakty z mediami), program kursów opracowaliśmy w systemie modułowym.

Przed każdym kursem, wraz z Klientem wybierane są odpowiednie moduły.

Trenerzy prowadzący szkolenia medialne pokazują liczne przykłady technik stosowanych przez dziennikarzy, jak też przybliżające sposoby skutecznego i efektywnego kontrolowania przekazu. Prezentowane na szkoleniach metody i techniki są nie tylko dokładnie omawiane, ale także ćwiczone z uczestnikami przed kamerą. Zarejestrowane podczas treningów nagrania poddawane są wraz z kursantami szczegółowej analizie, co dodatkowo zwiększa efektywność szkoleń.

Jeżeli zastanawiacie się Państwo nad przeprowadzeniem w swojej firmie szkolenia medialnego – agencja public relations Alert Media z pewnością nie zawiedzie Waszych oczekiwań.

 Lista oferowanych modułów szkoleniowych szkolenia medialnego:

A - Media

Ten moduł szkolenia pozwala uczestnikom szkolenia pogłębić zrozumienie tego, jak funkcjonują media, wyjaśnia motywy działań dziennikarzy i techniki kontaktu z dziennikarzem.

więcej +

B - Efektywne komunikowanie

W tym module uczestnicy zapoznają się z zasadami skutecznego komunikowania w zakresie:

więcej +

C - Gość programu

Blok „Gość Programu” – wyjątkowo - prowadzony jest przez dziennikarza „z górnej półki”. Zwykle to ostatni moduł dziennego szkolenia.

więcej +

D - Debata

Blok „Debata” pozwala uczestnikom przygotować się do szczególnie wymagającej formy wystąpień medialnych, jakim jest udział przed kamerami (i nie tylko) w rozmowie, w której uczestniczą także adwersarze Klienta.

więcej +

E - Autoprezentacja i mowa ciała

W bloku tym uczestnicy zajęć są zaznajamiani z rolą, jaką w komunikacji międzyludzkiej odgrywają znaki tzw. języka ciała.

więcej +

F - Estetyka i komunikatywność przekazu werbalnego

Celem tej części szkolenia jest wzmocnienie wiarygodności i pozytywnego odbioru poprzez doskonalenie wymowy, prace nad głosem, korygowanie sposobu artykulacji i emisji głosu.

więcej +

G - Wygląd i styl

Wygląd ma dla wielu odbiorów nawet większe znaczenie, niż słowa, które komunikujemy. Strój, makijaż, fryzura, biżuteria są ważnymi elementami, na podstawie których odbiorcy łatwiej lub trudniej przyswajają argumenty i treści, jakie do nich kierujemy.

więcej +

H - Telewizja śniadaniowa

Programy telewizji śniadaniowych ogląda co dzień nawet pół miliona osób – a czasem i więcej! To widownia, której nie można zlekceważyć. Ale żeby skutecznie do niej trafić, trzeba wiedzieć, jak do niej mówić.

więcej +


firma | usługi | szkolenia | referencje | klienci | biuro prasowe | baza wiedzy | akademia sztuk komunikacji | kontakt | mapa serwisu | cookies |

powrót na górę


2010 © ALERT MEDIA Communications Sp. z o.o. |
produkcja: artpage.pl