[X zamknij]

Niniejsza strona korzysta do celów statystycznych z systemu statystyk Google Analytics bazującego m.in. na plikach typu cookie. Jeśli nie chcesz, by Twoja przeglądarka zapisywała pliki cookie zmień jej ustawienia stosując tę instrukcję. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na wykorzysywanie plików cookie. Szczegółowe informacje na temat systemu Google Analytics i polityki prywatności
test PR
A A A | drukuj

szkolenia > pr - po co i jak? >

PR - po co i jak? - Szkolenie z zasad i stosowania narzędzi public relations

Celem tego szkolenia jest zapoznanie uczestników z pojęciem PR, zasadami obowiązującymi w profesjonalnej komunikacji i najczęściej stosowanymi narzędziami PR.

Adresatem tego szkolenia są osoby, które – nie posiadając specjalistycznej wiedzy z zakresu PR – współpracują na co dzień z agencjami lub innymi specjalistami PR, albo zobowiązani są korzystać w swej pracy z narzędzi PR. Szkolenie to jest szczególnie cenione przez działy marketingu firm FMCG oraz działy komunikacji organizacji pozarządowych (tzw. NGO’s).

Omówione są następujące zagadnienia:

Uczestnicy zapoznają się ponadto z przykładani ciekawych rozwiązań taktycznych stosowanych przy wdrożeniach różnych kampanii PR (case studies).

Trenerzy AMC przedstawiają też ograniczenia dotyczące stosowania technik PR:

W warsztatowej części szkolenia uczestnicy dzielą się na grupy i pod okiem trenerów przygotowują własne strategie PR oraz plany taktyczne ich wdrożenia. Później następuje przedstawienie i porównanie wyników wszystkich grup. Grupy w ten sposób uczą się także od siebie. Trenerzy wskazują na pomysły potencjalnie efektywne i mniej efektywne, zwracają uwagę na możliwe koszty oraz – ewentualnie – na zagrożenia związane z wdrażaniem proponowanych działań.


firma | usługi | szkolenia | referencje | klienci | biuro prasowe | baza wiedzy | akademia sztuk komunikacji | kontakt | mapa serwisu | cookies |

powrót na górę


2010 © ALERT MEDIA Communications Sp. z o.o. |
produkcja: artpage.pl