[X zamknij]

Niniejsza strona korzysta do celów statystycznych z systemu statystyk Google Analytics bazującego m.in. na plikach typu cookie. Jeśli nie chcesz, by Twoja przeglądarka zapisywała pliki cookie zmień jej ustawienia stosując tę instrukcję. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na wykorzysywanie plików cookie. Szczegółowe informacje na temat systemu Google Analytics i polityki prywatności
test PR
A A A | drukuj

szkolenia > Szkolenie Medialne > G - Wygląd i styl

G - Wygląd i styl

Wygląd ma dla wielu odbiorów nawet większe znaczenie, niż słowa, które komunikujemy. Strój, makijaż, fryzura, biżuteria są ważnymi elementami, na podstawie których odbiorcy łatwiej lub trudniej przyswajają argumenty i treści, jakie do nich kierujemy.

Ma to ogromne znaczenie w przypadku wystąpień telewizyjnych, jest też nie mniej istotne podczas dowolnych wystąpień publicznych a także codziennych spotkań

W ramach Bloku G profesjonalna stylistka przedstawia m.in.:

Ekspert stylizacji po przedstawieniu zasad ogólnych udziela indywidualnych rekomendacji uczestnikom warsztatów.

W ramach szkolenia (ale poza godzinami treningowymi) możliwa jest także wizyta uczestnika w sklepach odzieżowych lub drogeriach w asyście stylisty. Specjalista pomaga w doborze adekwatnego dla danej osoby stroju lub kosmetyków.

powrót +


firma | usługi | szkolenia | referencje | klienci | biuro prasowe | baza wiedzy | akademia sztuk komunikacji | kontakt | mapa serwisu | cookies |

powrót na górę


2010 © ALERT MEDIA Communications Sp. z o.o. |
produkcja: artpage.pl