[X zamknij]

Niniejsza strona korzysta do celów statystycznych z systemu statystyk Google Analytics bazującego m.in. na plikach typu cookie. Jeśli nie chcesz, by Twoja przeglądarka zapisywała pliki cookie zmień jej ustawienia stosując tę instrukcję. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na wykorzysywanie plików cookie. Szczegółowe informacje na temat systemu Google Analytics i polityki prywatności
test PR
A A A | drukuj

szkolenia > Szkolenie Medialne > D - Debata

D - Debata

Blok „Debata” pozwala uczestnikom przygotować się do szczególnie wymagającej formy wystąpień medialnych, jakim jest udział przed kamerami (i nie tylko) w rozmowie, w której uczestniczą także adwersarze Klienta.

W bloku tym omówione są i przećwiczone następujące elementy:

W symulacji debaty na temat związany z działalnością Klienta w Polsce każdy uczestnik występuje w roli zgodnej z przekazanym mu opisem. Symulowane funkcje przydzielone uczestnikom debaty sprawiają m.in., że niektórzy z nich muszą postawić się w roli adwersarza firmy co pozwala lepiej zrozumieć naturę dyskusji na tematy kontrowersyjne związane z Klientem. Nagrana na wideo debata jest następnie odtwarzana i analizowana pod kątem efektywności przekazywanych treści i przesłań.

powrót +


firma | usługi | szkolenia | referencje | klienci | biuro prasowe | baza wiedzy | akademia sztuk komunikacji | kontakt | mapa serwisu | cookies |

powrót na górę


2010 © ALERT MEDIA Communications Sp. z o.o. |
produkcja: artpage.pl