[X zamknij]

Niniejsza strona korzysta do celów statystycznych z systemu statystyk Google Analytics bazującego m.in. na plikach typu cookie. Jeśli nie chcesz, by Twoja przeglądarka zapisywała pliki cookie zmień jej ustawienia stosując tę instrukcję. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na wykorzysywanie plików cookie. Szczegółowe informacje na temat systemu Google Analytics i polityki prywatności
test PR
A A A | drukuj

pressroom > >

Pressroom

2016-04-05

Opony Goodyear w nowym Mercedesie klasy E

Najnowszy produkt w portfolio Goodyeara w segmencie UHP, który dopiero co trafił do oferty serwisów detalicznych, będzie montowany w nowym modelu marki Mercedes-Benz w różnych rozmiarach: na obręcze od 17 do 20 cali, szerokości od 225 do 275 i profilu od 30 do 55. Wszystkie opony będą oznaczone symbolami ‘MO Extended’, co oznacza konstrukcję opracowaną przez amerykański koncern specjalnie dla Mercedesa, a także zastosowanie technologii Goodyear Run on Flat.

Mercedes-Benz klasy E to nowoczesny i ekonomiczny samochód, który łączy dynamiczny wygląd z wzorcowymi osiągami, komfortem i bezpieczeństwem. Po dodaniu najnowszych technologii zastosowanych w oponach Eagle F1 Asymmetric 3, pojazd będzie wyróżniać się również doskonałą przyczepnością i osiągami na drodze. Innowacyjne rozwiązania opracowane przez Goodyeara zapewniają między innymi krótszą drogę hamowania i lepszą przyczepność. Przekłada się to bezpośrednio na doskonałą trakcję na mokrych i suchych nawierzchniach, również podczas pokonywania zakrętów, przy jednoczesnym zachowaniu efektywności paliwowej*.

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 wyznacza nowy standard osiągów dla ogumienia montowanego w szybkich i dynamicznych samochodach takich jak Mercedes-Benz klasy E. To propozycja marki dla segmentu UHP, oferująca krótką drogę hamowania, najwyższą precyzję prowadzenia i pełną kontrolę nad pojazdem zarówno na suchej jak i mokrej nawierzchni.

Martijn De Jonge, dyrektor marki Goodyear powiedział: „Z przyjemnością wprowadzamy na rynek produkt, który cieszy się powodzeniem wśród producentów samochodów, czego doskonałym przykładem jest Mercedes klasy E. To nasz flagowy model, którego ewolucja jest dla nas ogromnym źródłem satysfakcji. Zaawansowane technologie opracowane przez naszych inżynierów zapewniają doskonałe osiągi na mokrych i suchych nawierzchniach, przy zachowaniu efektywności paliwowej, co jest bardzo ważne zarówno dla producentów samochodów jak i samych kierowców.”

Przedstawiciel marki dodaje: „W procesie projektowania opony przeprowadzono ponad 5000 testów, z czego 1200 na drogach publicznych. Łącznie włożyliśmy w ten produkt ponad 36 000 godzin pracy inżynierów w pięciu ośrodkach testowych w pięciu krajach. Ponadto we współpracy z Mercedes-Benz poświęciliśmy wiele godzin na dostosowanie ogumienia do charakterystyki klasy E, co świadczy o naszym zaangażowaniu w opracowywanie wyjątkowego rozwiązania dla zarówno dla producentów aut, jak i kierowców”.

Rozmiary opony Goodyear dla Mercedesa klasy E:

Szerokość Profil Radialna Średnica obręczy Ind. nośności Ind. prędkości Run on Flat Konstrukcja
275 30 R 20 97 XL Y ROF tylna Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3
245 35 R 20 95 XL Y ROF przednia Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3
275 35 R 19 100 XL Y ROF tylna Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3
245 40 R 19 98 XL Y ROF przednia Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3
275 40 R 18 99 Y ROF tylna Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3
245 45 R 18 100 XL Y ROF przednia Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3
225 55 R 17 97 Y ROF obie Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3

* Droga hamowania krótsza o 2,6 metra (wynik lepszy o 9%) na mokrej drodze oraz o 1,3 (wynik lepszy o 4%) na suchej drodze, w porównaniu ze średnim wynikiem trzech najnowszych konstrukcji głównych konkurentów w segmencie UHP (Michelin Pilot Sport 3, Bridgestone Potenza S001, Continental Sport Contact 5). Testy przeprowadziła organizacja TÜV SÜD Product Service GmbH we wrześniu i październiku 2015 na zlecenie Goodyear Dunlop. Nowe opony UHP, rozmiar opony: 225/45 R17 91Y; samochód testowy: VW Golf; miejsce testów: Mireval (Francja), Papenburg (Niemcy), TÜV SÜD PS Garching (Niemcy); Sprawozdanie nr 713066268. Testy przeprowadzone przez TÜV SÜD Product Service GmbH we wrześniu i październiku 2015 na zlecenie Goodyear Dunlop. Porównanie z trzema głównymi konkurentami: Bridgestone Potzena S001, Michelin Pilot Sport 3 i Continental SportContact 5. Nowe opony konstrukcji UHP, rozmiar opony: 225/45 R17 91Y; samochód testowy: VW Golf; Miejsce testów: Mireval (Francja), Papenburg (Niemcy), TÜV SÜD PS Garching (Niemcy); Sprawozdanie nr 713066268.

Goodyear jest jednym z największych producentów opon na świecie. Firma zatrudnia 66 000 osób i wytwarza swoje wyroby w 49 zakładach w 22 krajach na świecie. Posiada dwa Centra Innowacji w Akron, w stanie Ohio i Colmar-Berg, w Luksemburgu, które dostarczają najnowocześniejszych rozwiązań w zakresie produktów i usług, będących wyznacznikiem standardów
i technologii w przemyśle. Więcej informacji na temat Goodyear i produktów firmy znajduje się na stronie www.goodyear.com/corporate. W Polsce firma oferuje opony takich marek, jak: Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava i Dębica. Jest także głównym akcjonariuszem Firmy Oponiarskiej Dębica S.A., która jest największym tego typu zakładem w Europie, zatrudniającym prawie 3 tys. osób.

Więcej informacji udziela:

Marlena Garucka-Kubajek
Biuro Prasowe Goodyear

tel.: (48 22) 546 11 00
kom.: +48 505 113 146
faks.: (48 22) 546 11 01
goodyear@alertmedia.pl

Załączniki:

Opony_Goodyear_w_nowym_Mercedesie_klasy E.doc
Goodyear_Eagle_F1_Asymmetric3_3.jpg
Goodyear_Eagle_F1_Asymmetric_3_2.jpg
Goodyear_Eagle_F1_Asymmetric_3_1.jpg
Opony_Goodyear_w_nowym_Mercedesie_klasy_E.txt

powrót +


firma | usługi | szkolenia | referencje | klienci | biuro prasowe | baza wiedzy | akademia sztuk komunikacji | kontakt | mapa serwisu | cookies |

powrót na górę


2010 © ALERT MEDIA Communications Sp. z o.o. |
produkcja: artpage.pl