[X zamknij]

Niniejsza strona korzysta do celów statystycznych z systemu statystyk Google Analytics bazującego m.in. na plikach typu cookie. Jeśli nie chcesz, by Twoja przeglądarka zapisywała pliki cookie zmień jej ustawienia stosując tę instrukcję. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na wykorzysywanie plików cookie. Szczegółowe informacje na temat systemu Google Analytics i polityki prywatności
test PR
A A A | drukuj

pressroom

Pressroom

2012-09-07

Kompania Piwowarska i Fundacja FASTRYGA wspólnie promują wiedzę o FAS

Warszawa, 7 września 2012 r. 9 września na całym świecie obchodzony jest Międzynarodowy Dzień FAS. To dobra okazja, aby zwrócić uwagę na problem Alkoholowego Zespołu Płodowego (Fetal Alcohol Syndrome, FAS)
i zastanowić się, w jaki sposób można przeciwdziałać temu zjawisku. Według szacunków co roku w Polsce rodzi się ok. 900 dzieci z FAS.
Kompania Piwowarska i Fundacja FASTRYGA w ramach kampanii „W ciąży nie piję alkoholu” informują o zagrożeniach, jakie niesie ze sobą spożywanie alkoholu w czasie ciąży, oraz starają się zapobiegać temu zjawisku.

więcej +

2012-09-07

Kompania Innowacji: staże dla młodych pełnych pomysłów

Poznań, 7 września 2012 r. Kompania Piwowarska już od trzech lat prowadzi autorski program stażowy Kompania Innowacji, skierowany do studentów i absolwentów. Od lipca br. troje laureatów tegorocznej edycji odbywa staże w wybranych działach firmy. W KP stawiają pierwsze kroki w karierze zawodowej i mają okazję skonfrontować poznaną na studiach teorię z praktyczną stroną pracy w korporacji.

więcej +

2012-09-05

Bebiko

Włącz się do programu . Wygrywają dzieci!

Rodzice przekazali już ponad 2 miliony wirtualnych serc
Warszawa, 5 września 2012 r. – Rodzice z całej Polski włączyli się w program „Od serca dla dziecka” na portalu BebiKlub.pl. Codziennie wykonują na stronie zadania związane z rozwojem najmłodszych i zbierają wirtualne serduszka. Gdy zbiorą ich 5 milionów, paczki wypełnione edukacyjnymi zabawkami trafią do dzieci z mniejszych miejscowości w 10 województwach. Akcja na BebiKlub.pl potrwa do połowy września 2012 r.

 

więcej +

2012-08-27

Karol Kędzierski umacnia się na pozycji lidera

Warszawa, 27 sierpnia 2012 r. – Karol „Carlos” Kędzierski powiększył swoją przewagę nad rywalami umocnił się na pierwszym miejscu w klasyfikacji generalnej w klasie MX Open Mistrzostw Polski w Motocrossie. Sponsorowany przez markę Dunlop zawodnik w pierwszym wyścigu zajął drugie miejsce za rywalem z Białorusi, zaś w drugim wyścigu był już bezkonkurencyjny. Mniej szczęścia miał brat Karola, Łukasz, który w pierwszym wyścigu z powodu upadku zajął 7 miejsce, zaś w drugim sytuacja się powtórzyła już na starcie – i na metę dojechał czwarty. W związku z tym w klasyfikacji generalnej spadł na trzecie miejsce. V runda Mistrzostw Polski w Motocrossie odbyła się w miniony weekend, 25-26 sierpnia br. na torze crossowym przy ulicy Wyszyńskiego w Lipnie.

więcej +

2012-08-27

Wiosna pod znakiem wolontariatu

Poznań, 24 sierpnia 2012 r. Wiosna pod znakiem wolontariatu – pracownicy Kompanii Piwowarskiej zrealizowali kolejnych 10 projektów

Pracownicy Kompanii Piwowarskiej chętnie angażują się w działalność wolontariatu pod hasłem „Ekipa nie tylko od święta”. Wiosną tego roku wolontariusze KP zrealizowali łącznie 10 projektów na sumę 90 tys. zł, niosąc radość i pomoc setkom osób w Polsce.
Kompania Piwowarska od wielu lat zachęca swoich pracowników do działań na rzecz społeczności lokalnych. W ramach programu „Ekipa nie tylko od święta” każdy z nich raz na kwartał może zgłosić swój projekt pomocy potrzebującym, a firma umożliwia realizację tych pomysłów i udziela wsparcia finansowego. Wiosną tego roku wolontariusze KP pozostawili swój trwały ślad w postaci 10 projektów zrealizowanych na terenie całej Polski.
 

więcej +

2012-08-27

Panny młode opanowały poznański browar Kompanii Piwowarskiej

26 sierpnia poznański browar należący do Kompanii Piwowarskiej został zdominowany przez kolor biały. Ponad setka panien młodych w ramach akcji charytatywnej wzięła udział w sesji fotograficznej na terenie browaru oraz Centrum Wycieczkowego LECH i jednocześnie zbierała pieniądze dla chorego chłopca.
„Panny Młode podbijają Miasto dla chorego Malucha" to wyjątkowa akcja charytatywna zainicjowana przez Agnieszkę Kuźmę-Zywert. Zasady przedsięwzięcia są bardzo proste: ponad setka panien młodych bierze udział w sesjach zdjęciowych z produktami sponsorów lub we wskazanych przez nich lokalizacjach – w zamian za to firmy wpłacają określone kwoty na konto wybranego dziecka. Dodatkowo panny młode pozują do zdjęć z mieszkańcami Poznania, zbierając pieniądze do puszek. To akcja w 100% charytatywna, czyli cała zebrana kwota przeznaczana jest na rzecz chorego malucha. Nikt z partnerów, firm współpracujących, uczestniczek czy organizatorów nie pobiera wynagrodzenia za pomoc w realizacji sesji.

więcej +

2012-08-24

BROS Racing Team walczą o dwa stopnie na podium

Warszawa, 24 sierpnia 2012 r. – W sobotę i niedzielę, 25-26 sierpnia br. na torze crossowym przy ulicy Wyszyńskiego w Lipnie odbędzie się V runda Mistrzostw Polski w Motocrossie. Łukasz oraz Karol „Carlos” Kędzierscy startujący w barwach BROS Racing Teamu, od ponad dziesięciu lat wspieranego przez Dunlopa odgrywają w tegorocznej edycji pierwszoplanowe role.

więcej +

2012-08-20

Opony ciężarowe Goodyear z kategorią A

Warszawa, 16 sierpnia 2012 r. – Wprowadzenie obowiązku etykietowania opon w UE zainicjowało nową metodologię badania parametrów opon, ale również umożliwia pokazanie długoletniej tradycji tworzenia najwyższej jakości produktów przez Goodyeara. Wprowadzenie w maju br. możliwości dobrowolnego etykietowania opon (obowiązek etykietowania wejdzie w życie w Unii Europejskiej 1 listopada br.) pokazało, że opony do pojazdów ciężarowych Goodyear już teraz mogą sprostać wysokim wymogom UE pod względem efektywności paliwowej. Najlepszym tego przykładem są opony do naczep Goodyear LHT II, które otrzymały unijną kategorię „A” właśnie pod względem wydajności paliwowej. Kategoria ta dotyczy dwóch rozmiarów*, które są dostępne na rynku od 2010 roku.
 

więcej +

strony: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 |

+ poprzednia strona | następna strona +


firma | usługi | szkolenia | referencje | klienci | biuro prasowe | baza wiedzy | akademia sztuk komunikacji | kontakt | mapa serwisu | cookies |

powrót na górę


2010 © ALERT MEDIA Communications Sp. z o.o. |
produkcja: artpage.pl