[X zamknij]

Niniejsza strona korzysta do celów statystycznych z systemu statystyk Google Analytics bazującego m.in. na plikach typu cookie. Jeśli nie chcesz, by Twoja przeglądarka zapisywała pliki cookie zmień jej ustawienia stosując tę instrukcję. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na wykorzysywanie plików cookie. Szczegółowe informacje na temat systemu Google Analytics i polityki prywatności
test PR
A A A | drukuj

pressroom

Pressroom

2013-01-08

Dunlop

Dwie doby emocji na oponach Dunlopa

Warszawa, 7 stycznia 2013 r. – Firma Dunlop została wyłącznym dostawcą opon do najdłuższego wyścigu torowego na świecie: 48-godzinnego Maxi Endurance. Zawody odbędą się od 15 do 17 marca br., po raz pierwszy w mieście Nawarra w Hiszpanii.

więcej +

2013-01-08

Dunlop

Pełen emocji 2012 rok w polskim motocrossie

Warszawa, 8 stycznia 2013 r. – Miniony rok w polskim motocrossie obfitował w interesujące wydarzenia. W wielu imprezach motocross i cross country brali udział zawodnicy ze wspieranych przez Dunlopa zespołów. Trasy wyścigów wymagały doskonałego przygotowania kondycyjnego, a także odpowiedniego doboru sprzętu i ogumienia, które pomogło zawodnikom sprostać krętym, wyboistym i nieraz piaszczystym trasom.
 

więcej +

2013-01-08

Milka

Milka – nowy lider na rynku tabliczek czekoladowych w Polsce

Milka została nowym liderem segmentu tabliczek czekoladowych w Polsce. W listopadzie 2012 r. osiągnęła aż 17,6% udziałów rynkowych*. Sukces Milki zbiega się z objęciem pozycji lidera polskiego rynku słodyczy czekoladowych** przez Kraft Foods Polska S.A.  

więcej +

2012-11-28

BoboVita

Odkryj jakość BoboVita!

Warszawa, 19 listopada 2012 r. – Koniec tego roku to dla marki BoboVita czas wielkiej zmiany. Pod hasłem „Odkryj jakość BoboVita” prezentujemy nową odsłonę pysznych posiłków, których wysoką jakość podkreślają nowe opakowania. Odpowiadając na potrzeby małych konsumentów, marka oferuje także nowe, unikalne dania w słoiczkach.

więcej +

2012-11-21

Kierowcy poniżej 25. roku życia powinni wrócić do szkoły jazdy

Warszawa, 21 listopada 2012 r. – Wraz z nowym rokiem akademickim studenci z powrotem pojawili się na uczelniach. Jednak wyniki badania przeprowadzonego przez Goodyeara sugerują, że nie tylko oni powinni wrócić do szkoły. Ponad jedna czwarta młodych kierowców uważa, że nie zaliczyłaby powtórnie egzaminu praktycznego na prawo jazdy, a niemal połowa (49%) nie opanowała podstawowych umiejętności w prowadzeniu samochodu, np. jazdy nocą.

więcej +

2012-11-14

Technologia AMT Goodyeara jednym z najlepszych wynalazków 2012 roku magazynu Time

 Warszawa, 14 listopada 2012 r. – Technologia AMT (ang. Air Maintenance Technology), umożliwiająca automatyczne utrzymanie optymalnego ciśnienia w oponach, została określona mianem jednego z najlepszych tegorocznych wynalazków w plebiscycie czasopisma „Time”. To już kolejne wyróżnienie dla tej innowacji, wcześniej uzyskała również nagrodę „Przełomu 2012 Roku” przyznawaną przez magazyn „Popular Mechanics” oraz nagrodę od pisma „Car & Driver”.

więcej +

2012-11-13

Goodyear Dunlop radzi: wybierając opony zimowe należy patrzeć nie tylko na etykietę

 Warszawa, 13 listopada 2012 r. – Goodyear Dunlop radzi operatorom pojazdów użytkowych, by kupując opony zimowe brali pod uwagę nie tylko parametry opon uwzględnione na etykietach. O ile efektywność paliwowa i przyczepności na mokrej nawierzchni należą do najważniejszych kryteriów wydajności dla operatorów pojazdów ciężarowych w przewozach długodystansowych, o tyle w warunkach zimowych są one mniej istotne. Najważniejsze właściwości opon zimowych to przyczepność na śniegu i lodzie oraz przebiegi, jednak te parametry nie są prezentowane na etykiecie. W przeprowadzonym niedawno - na zlecenie Goodyear Dunlop - badaniu w krajach skandynawskich niemal wszyscy operatorzy uznali trakcję na śniegu i śniegu ubitym za dwa najważniejsze parametry opony zimowej.

więcej +

2012-11-09

Goodyear jedną z najbardziej zielonych amerykańskich firm w rankingu Newsweeka

 Warszawa, 9 listopada 2012 r. – Firma Goodyear Tire & Rubber Company zajęła wysokie, 74. miejsce w rankingu 500 „Najbardziej Zielonych Przedsiębiorstw Ameryki” magazynu ‘Newsweek’. Oznacza to awans aż o 178 pozycji w stosunku do ubiegłorocznego zestawienia (252. miejsce w 2011 r.) Goodyear jest w tegorocznym rankingu jedynym producentem opon i firmą numer dwa w branży motoryzacyjnej.

więcej +

strony: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 |

+ poprzednia strona | następna strona +


firma | usługi | szkolenia | referencje | klienci | biuro prasowe | baza wiedzy | akademia sztuk komunikacji | kontakt | mapa serwisu | cookies |

powrót na górę


2010 © ALERT MEDIA Communications Sp. z o.o. |
produkcja: artpage.pl