[X zamknij]

Niniejsza strona korzysta do celów statystycznych z systemu statystyk Google Analytics bazującego m.in. na plikach typu cookie. Jeśli nie chcesz, by Twoja przeglądarka zapisywała pliki cookie zmień jej ustawienia stosując tę instrukcję. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na wykorzysywanie plików cookie. Szczegółowe informacje na temat systemu Google Analytics i polityki prywatności
test PR
A A A | drukuj

pressroom

Pressroom

2013-01-22

Goodyear Marathon najlepsze dla Karzol-Trans

Warszawa, 22 stycznia 2013 r. – Opony Goodyear Marathon, które osiągają średni przebieg rzędu 400 000 kilometrów (przy zużyciu 25 litrów paliwa na 100 km ) pomagają utrzymać niskie koszty w firmie Karzol-Trans International Transportation Ltd. Węgierskie przedsiębiorstwo transportowe, z siedzibą w Monor, świadczy usługi przewozów krajowych oraz międzynarodowych, specjalizując się w transporcie produktów mrożonych i delikatnych. Założona w 1997 roku firma Karzol-Trans posiada nowoczesną flotę pojazdów ciężarowych o bardzo wysokim standardzie wyposażenia. 

więcej +

2013-01-21

Żubr

KIBICE JAGIELLONI BIAŁYSTOK WRAZ Z ŻUBREM TWORZĄ OPRAWĘ NA NOWYM STADIONIE „JAGI”

Wystartowała akcja „Żubr. Zbiera się na Jagę”. W Białymstoku i kilku okolicznych miastach stanęły urny w barwach Jagiellonii. Do sierpnia br. kibice będą zbierać kapsle Żubra. Główny sponsor Jagi w podziękowaniu ufunduje pierwszą, historyczną oprawę meczową nowego stadionu tego klubu.  

więcej +

2013-01-18

Dunlop

Rusza konkurs artystyczny Dunlop Art Car 2013

Warszawa, 18 stycznia 2013 r. – Dunlop ogłasza konkurs artystyczny na projekt pojazdu, który weźmie udział w tegorocznym 24-godzinnym wyścigu Le Mans. Samochód sponsorowany przez Dunlopa – jednego z wiodących producentów opon HP i UHP – po raz piąty będzie pomalowany według projektu wyłonionego
w konkursie.
 

więcej +

2013-01-16

Dunlop

Kolejny udany wyścig w Dubaju

Warszawa, 16 stycznia 2013 r. – Ósma edycja 24-godzinnego wyścigu Dunlop w Dubaju, pierwszego międzynarodowego wyścigu na wytrzymałość dla samochodów klasy GT, Touring i 24H Special, okazała się wielkim sukcesem. Podczas trwającego całą dobę wyścigu doszło aż do 29 zmian prowadzenia, zaś stawka 81 pojazdów miała aż dziewięciu liderów.
 

więcej +

2013-01-16

Dunlop

Obrona trofeum w wyścigu Dunlop 24H DUBAI

Warszawa, 16 stycznia 2013 r. – Zespół Abu Dhabi by Black Falcon powtórzył swój ubiegłoroczny sukces, zwyciężając w pierwszym tegorocznym międzynarodowym wyścigu na wytrzymałość dla samochodów klasy GT, Touring i 24H Special. Po raz drugi zespół pędził po zwycięstwo za kierownicą auta Mercedes-Benz SLS AMG GT3.  

więcej +

2013-01-14

KRONOPOL

Kronopol przyznał tytuł „Człowieka Roku KRONO 2012”

Żary, 14 stycznia 2013 r. – Spółka Kronopol już po raz drugi przyznała tytuł „Człowieka Roku KRONO 2012”. Zwycięzcą plebiscytu został Piotr Grudzień – polski tenisista stołowy, zdobywca złotego i srebrnego medalu podczas letnich igrzysk paraolimpijskich w 2012 r. Ogłoszenie i uhonorowanie zdobywcy tytułu odbyło się podczas koncertu noworocznego organizowanego corocznie przez Kronopol. 

więcej +

2013-01-11

Autobusy i autokary Sales-Lentz na oponach Goodyeara

Warszawa, 11 stycznia 2013 r. – Sales-Lentz, firma zarządzająca flotą autobusów i autokarów, zamówiła 22 nowe pojazdy wyposażone w ostatnio wprowadzone na rynek opony Goodyear Marathon Coach i Ultra Grip Coach. Ogumienie zostało wybrane głównie ze względu na długą żywotność, którą opony zawdzięczają w dużej mierze innowacyjnej rzeźbie bieżnika modelu Marathon Coach. Przedsiębiorstwo Sales-Lentz uczestniczyło w testach nowych opon Goodyear Coach jeszcze przed ich rynkową premierą.
 

więcej +

2013-01-09

Jak odpowiedzialne firmy prowadzą dialog społeczny: panel interesariuszy w Kompanii Piwowarskiej

Działania w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu opierają się w dużej mierze na relacjach z lokalną społecznością i kluczowymi partnerami, a ich efektywność zależy od współpracy z interesariuszami. Właśnie dlatego niezbędny jest z dialog z grupami osób i organizacji ważnych dla przedsiębiorstwa. Coraz bardziej popularną formą takiego dialogu są panele interesariuszy. 

więcej +

strony: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 |

+ poprzednia strona | następna strona +


firma | usługi | szkolenia | referencje | klienci | biuro prasowe | baza wiedzy | akademia sztuk komunikacji | kontakt | mapa serwisu | cookies |

powrót na górę


2010 © ALERT MEDIA Communications Sp. z o.o. |
produkcja: artpage.pl