[X zamknij]

Niniejsza strona korzysta do celów statystycznych z systemu statystyk Google Analytics bazującego m.in. na plikach typu cookie. Jeśli nie chcesz, by Twoja przeglądarka zapisywała pliki cookie zmień jej ustawienia stosując tę instrukcję. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na wykorzysywanie plików cookie. Szczegółowe informacje na temat systemu Google Analytics i polityki prywatności
test PR
A A A | drukuj

pressroom

Pressroom

2013-03-04

Dunlop

Dunlop rozszerza linię opon Sport Maxx RT

Warszawa, 4 marca 2013 r. – Dunlop, jeden z wiodących światowych producentów opon high performance i ultra high performance, rozszerzył linię opon Sport Maxx RT (RT – Racing Technology), zaprezentowanych po raz pierwszy w Ascari
w Hiszpanii w lutym ubiegłego roku. Linia zostanie wzbogacona o 25 rozmiarów, aby sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu na tę wysokiej klasy sportową oponę.
 

więcej +

2013-02-26

Geneva Motor Show 2013: wysokie oceny na etykietach, innowacyjne produkty i nowoczesne technologie

Warszawa, 26 lutego 2013 r. – Goodyear Dunlop po raz kolejny weźmie udział w Targach Motoryzacyjnych w Genewie. Na stoisku firmy będzie można zobaczyć innowacyjne rozwiązania w oponach marek Goodyear i Dunlop.
 

więcej +

2013-02-26

NUTRICIA Fundacja

Rusza Program „1000 Pierwszych dni dla zdrowia”

Warszawa, 26 lutego 2013 r. – Wystartował Program „1000 Pierwszych dni dla zdrowia”, poświęcony edukacji żywieniowej rodziców i opiekunów dzieci do 3. roku życia. W ramach Programu kilkanaście organizacji pozarządowych i instytucji publicznych przeprowadzi warsztaty i spotkania edukacyjne dotyczące zasad zdrowego żywienia maluchów. To pierwsza taka akcja o charakterze ogólnopolskim, która zrzesza tak szeroką koalicję partnerów i kompleksowo podejmuje temat żywienia najmłod-
szych dzieci.
 

więcej +

2013-02-25

WOJAK: UCZCIWIE WARZONY

Rozpoczęła się ogólnopolska kampania promocyjna piwa Wojak – marki piw ekonomicznych z portfolio Kompanii Piwowarskiej. Spot reklamowy akcentuje fakt, że Wojak warzony jest uczciwie – zgodnie ze sztuką piwowarską. Wojak w nowej szacie graficznej jest dostępny w sprzedaży od początku lutego br.  

więcej +

2013-02-22

Lider innowacji na coraz trudniejszym rynku – Kompania Piwowarska podsumowuje rok 2012

W 2012 r. Kompania Piwowarska sprzedała 14,2 milionów hektolitrów piwa, utrzymując udziały w rynku na poziomie 38%. Pod względem innowacji produktowych i promocji był to dla KP rekordowy rok. Firma pozostaje liderem na rynku, który po udanym początku ubiegłego roku odnotowuje spadki sprzedaży wskutek niskiego poziomu wskaźników optymizmu konsumenckiego. 

więcej +

2013-02-19

Więcej bezpieczeństwa i mniej CO2 – Kompania Piwowarska eksperymentuje z jazdą defensywną

Redukcja zużycia paliwa, mniejsza emisja dwutlenku węgla i najwyższe standardy bezpieczeństwa – to cele, jakie postawiła przed sobą Kompania Piwowarska w ramach 10 priorytetów zrównoważonego rozwoju. Firma przeprowadziła szczegółowy bilans otwarcia dotyczący floty służbowych samochodów osobowych. Wnioski z niego zainspirowały KP do przeprowadzenia eksperymentalnego szkolenia w zakresie bezpiecznej i ekologicznej jazdy.  

więcej +

2013-02-14

Piwo opakowane w miliard złotych

Ponad miliard złotych i około 5 tysięcy miejsc pracy – tak wpływ lidera branży piwowarskiej na branżę opakowań oceniają analitycy Ernst & Young w raporcie „Wkład Kompanii Piwowarskiej w polską gospodarkę”. Firma wspiera cały sektor, jednak partnerów do współpracy wybiera bardzo starannie, mając na uwadze respektowanie przez nich wartości związanych ze zrównoważonym rozwojem. 

więcej +

2013-02-14

Żubr

SZYKUJCIE KAPSLE ŻUBRA NA PREZENTACJĘ!

Kibice Jagiellonii wyczekują poniedziałkowego spotkania z piłkarzami. Podczas prezentacji w Operze Podlaskiej 18 lutego będą mogli wesprzeć swój zespół w szczególny sposób – zbierając kapsle Żubra na pierwszą, historyczną oprawę meczową na nowym stadionie. To element akcji „Żubr. Zbiera się na Jagę”.  

więcej +

strony: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 |

+ poprzednia strona | następna strona +


firma | usługi | szkolenia | referencje | klienci | biuro prasowe | baza wiedzy | akademia sztuk komunikacji | kontakt | mapa serwisu | cookies |

powrót na górę


2010 © ALERT MEDIA Communications Sp. z o.o. |
produkcja: artpage.pl