[X zamknij]

Niniejsza strona korzysta do celów statystycznych z systemu statystyk Google Analytics bazującego m.in. na plikach typu cookie. Jeśli nie chcesz, by Twoja przeglądarka zapisywała pliki cookie zmień jej ustawienia stosując tę instrukcję. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na wykorzysywanie plików cookie. Szczegółowe informacje na temat systemu Google Analytics i polityki prywatności
test PR
A A A | drukuj

pressroom

Pressroom

2013-04-11

Dunlop

Nowe opony Dunlop na rozpoczęcie sezonu na torze Silverstone

Warszawa, 11 kwietnia 2013 r. – Po miesiącach przygotowań i prób rozpoczyna się sezon 2013 mistrzostw świata FIA w wyścigach endurance i europejska seria Le Mans. Z tej okazji partnerzy i klienci firmy Dunlop będą w nadchodzący weekend testować nowe opony wyścigowe na torze Silverstone, na którym odbędą się pierwsze wyścigi sezonu.
 

więcej +

2013-04-09

NUTRICIA Fundacja

„1000 pierwszych dni dla zdrowia” w polskich żłobkach

 Warszawa, 9 kwietnia 2013 r. – Przedstawiciele żłobków publicznych z 14 miast w Polsce oraz eksperci z Instytutu „Pomnik – Centrum Zdrowia Dziecka”, Polskiego Towarzystwa Dietetyki i Fundacji Rozwoju Dzieci im. J. A. Komeńskiego spotkali się na ogólnopolskiej debacie dotyczącej edukacji żywieniowej rodziców i opiekunów dzieci do 3. roku życia. Wydarzenie zorganizowano w ramach Programu „1000 pierwszych dni dla zdrowia” zainicjowanego przez Fundację NUTRICIA.

więcej +

2013-04-04

Więcej polskiego chmielu w piwach Kompanii Piwowarskiej

Już w tym roku w piwach produkowanych przez Kompanię Piwowarską będzie znacznie więcej polskiego chmielu. Z tegorocznych zbiorów lider branży piwowarskiej zakupi wielokrotnie więcej zawartych w chmielu alfa-kwasów pochodzenia krajowego niż w roku ubiegłym. To dopiero początek odbudowywania więzi z polskimi plantatorami – w kolejnych latach Kompania Piwowarska będzie zwiększać zakupy chmielu pochodzącego z Polski. 

więcej +

2013-04-02

Premiowane zakupy w Premio

Warszawa, 2 kwietnia 2013 r. – Sieć serwisów samochodowych Premio rozpoczyna nową akcję promocyjną. Podczas jej trwania będzie można wylosować tablety Samsung Galaxy Tab 2 z nawigacją GPS. Promocja będzie wspierana reklamą zewnętrzną oraz kampanią w prasie i Internecie.  

więcej +

2013-03-28

Odpowiedzialna Kompania – dobre praktyki lidera branży piwowarskiej w raporcie Forum Odpowiedzialnego

Już po raz dziewiąty działania społeczne Kompanii Piwowarskiej zostały zaprezentowane w raporcie przygotowywanym corocznie przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Tym razem w podsumowaniu „Odpowiedzialny Biznes w Polsce 2012. Dobre Praktyki” wymieniono aż sześć inicjatyw KP. Firma odebrała także statuetkę dla uczczenia 5-lecia współpracy z FOB. 

więcej +

2013-03-27

Sukces akcji „Student”: 2 tysiące hektolitrów piwa sprzedane w tydzień

221 tysięcy rozmów z klientami i ponad 2 tysiące hektolitrów sprzedanego piwa – takie efekty przyniosła akcja „Student”, którą Kompania Piwowarska przeprowadziła w grudniu ubiegłego roku. Wzięło w niej udział 700 studentów, którzy prowadzili piwne doradztwo w prawie 5000 sklepów na terenie całej Polski. Ponad 60% rekomendacji zakończyło się zakupem produktu.  

więcej +

2013-03-27

Banki Żywności

Bank Żywności w Łodzi edukuje w ramach Programu „1000 Pierwszych dni dla zdrowia”

Łódź, 27 marca 2013 r. – W najbliższych miesiącach Bank Żywności w Łodzi przeprowadzi 60 warsztatów edukacji żywieniowej, których celem jest uświadomienie znaczenia prawidłowego żywienia małych dzieci rodzicom z rodzin potrzebujących. To kolejne działania w ramach Programu edukacyjnego „1000 pierwszych dni dla zdrowia”, zainicjowanego przez Fundację NUTRICIA. Warsztatom będzie towarzyszyła dystrybucja ulotek i plakatów informacyjnych, zostanie także uruchomiony punkt informacyjny, w którym będzie można zasięgnąć porady w zakresie zasad prawidłowego żywienia najmłodszych. 

więcej +

2013-03-26

Dunlop

Dunlop Sport BluResponse na pierwszym miejscu w testach magazynów motoryzacyjnych

Warszawa, 26 marca 2013 r. – Dunlop, jeden z wiodących światowych producentów opon HP i UHP (High Performance i Ultra High Performance) informuje, że wprowadzone niedawno opony Sport BluResponse zwyciężyły w testach magazynów motoryzacyjnych „Auto Bild” i „ACE Lenkrad/GTU” w Niemczech. Sukces ten przychodzi zaledwie kilka tygodni po wysokiej ocenie brytyjskiego „Auto Express”, który określił nowe BluResponse mianem „wartościowego uzupełnienia oferty marki” w związku ze znakomitymi wynikami w porównaniu z najważniejszą konkurencyjną oponą.  

więcej +

strony: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 |

+ poprzednia strona | następna strona +


firma | usługi | szkolenia | referencje | klienci | biuro prasowe | baza wiedzy | akademia sztuk komunikacji | kontakt | mapa serwisu | cookies |

powrót na górę


2010 © ALERT MEDIA Communications Sp. z o.o. |
produkcja: artpage.pl