[X zamknij]

Niniejsza strona korzysta do celów statystycznych z systemu statystyk Google Analytics bazującego m.in. na plikach typu cookie. Jeśli nie chcesz, by Twoja przeglądarka zapisywała pliki cookie zmień jej ustawienia stosując tę instrukcję. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na wykorzysywanie plików cookie. Szczegółowe informacje na temat systemu Google Analytics i polityki prywatności
test PR
A A A | drukuj

pressroom

Pressroom

2014-04-08

Permanentna CeNOMInacja w marketach NOMI

W sieci marketów budowlanych NOMI trwa kampania promocyjna pod hasłem „Permanentna CeNOMInacja”. Firma znacząco obniżyła ceny ponad 1000 kluczowych produktów ze swego asortymentu, od poniedziałku do czwartku oferuje wysokie rabaty na wybrane kategorie produktowe, a w każdej gazetce - Hity Cenowe z gwarancją najniższej ceny na rynku. Nowa strategia cenowa oraz lokalne inwestycje w podnoszenie funkcjonalności marketów to priorytety firmy na bieżący sezon, które mają pomóc wzmocnić pozycję firmy na rynku.

więcej +

2014-03-31

Ponad 10 000 nagród od Premio w ramach nowej kampanii promocyjnej

Warszawa, 31 marca 2014 r. – Sieć serwisów samochodowych fast-fit Premio rusza jutro z nową akcją promocyjną dla kierowców. W loterii może wziąć udział każdy, kto w okresie 1 kwietnia – 18 maja br. dokona zakupu lub skorzysta z usług oferowanych przez serwisy Premio za minimalną kwotę 50 zł. Wystarczy wylosować zdrapkę i sprawdzić, czy okaże się szczęśliwa. Osoby, które zdecydują się – w czasie trwania promocji – skorzystać z usług serwisów Premio, mają szansę na: drobne upominki przydatne w aucie, opony, usługi w atrakcyjnych cenach – w tym bony o wartości 100 i 500 zł.
 

więcej +

2014-03-28

Utrzymanie opon OTR kluczem do ich długowieczności

Warszawa, 28 marca 2014 r. – Goodyear przypomina operatorom pojazdów przemysłowych, że kompleksowe dbanie o opony jest niezbędne, aby w ramach eksploatacji osiągać najlepszy stosunek ceny opon OTR do liczby przepracowanych na nich godzin.

więcej +

2014-03-27

Dunlop

Opona Dunlop RoadSmart II dla BMW R 1200 GS

Warszawa, 27 marca 2014 r. – Wprowadzona w 2011 roku Dunlop RoadSmart II to flagowa opona sportowo-turystyczna tej marki, która uzyskała uznanie zarówno wśród użytkowników, jak i dziennikarzy, za swoje osiągi w różnorodnych warunkach. Opona jest teraz dostępna w rozmiarze dla BMW R 1200 GS dual-sport, który jest najbardziej udanym modelem firmy BMW. Świadczy o tym m.in. niemal 30 000 motocykli sprzedanych w 2013 roku, a także wiele tysięcy sprzedanych wcześniej, to jest od momentu wprowadzenia modelu na rynek w 2004 roku.
 

więcej +

2014-03-26

Opony letnie Grupy Goodyear Polska 2014

Wśród opon letnich Grupy Goodyear Polska dostępne są opony marek Goodyear, Dunlop, Fulda, Dębica i Sava.

Chcielibyśmy zwrócić szczególną uwagę na rodzinę opon Goodyear EfficientGrip, w której znajdują się nie tylko opony do samochodów osobowych, ale także do aut typu SUV o klasie BA. Polecamy uwadze również tegoroczną nowość marki Dunlop, czyli StreetResponse 2.

więcej +

2014-03-20

BMW M235i będzie rywalizować na oponach Dunlop

Warszawa, 20 marca 2014 r. – BMW M235i Racing to jeden z najbardziej ekscytujących nowych samochodów wyścigowych ostatnich lat. W sezonie 2014 auto będzie rywalizować na torach wyłącznie na oponach Dunlop.

więcej +

2014-03-18

Nowe opony turystyczne Dunlop opracowane we współpracy z firmą Harley-Davidson®

Warszawa, 18 marca 2014 r. – Marka Dunlop wzbogaciła swoją ofertę opon turystycznych na tylne koło o model D407T. Pracę nad nim prowadzono z udziałem firmy Harley-Davidson®. Opona będzie fabrycznie montowana we wszystkich turystycznych modelach motocykli Harley-Davidson® produkowanych w 2014 roku. Opony cechują się dużą trwałością i zapewniają bezpieczeństwo na drodze w każdych warunkach.
 

więcej +

2014-03-14

Goodyear na szczycie listy Najbardziej Podziwianych Firm

Warszawa, 14 marca 2014 r. – Goodyear Tire & Rubber Company została uznana przez czasopismo Fortune za najbardziej podziwianą firmę na świecie wśród producentów części samochodowych. Goodyear znalazł się na szczycie listy międzynarodowych przedsiębiorstw w pięciu z dziewięciu badanych obszarów, tj. zarządzaniu zasobami ludzkimi, wykorzystywaniu aktywów, odpowiedzialności społecznej, długoterminowych inwestycji oraz jakości produktów i usług.
 

więcej +

strony: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 |

+ poprzednia strona | następna strona +


firma | usługi | szkolenia | referencje | klienci | biuro prasowe | baza wiedzy | akademia sztuk komunikacji | kontakt | mapa serwisu | cookies |

powrót na górę


2010 © ALERT MEDIA Communications Sp. z o.o. |
produkcja: artpage.pl