[X zamknij]

Niniejsza strona korzysta do celów statystycznych z systemu statystyk Google Analytics bazującego m.in. na plikach typu cookie. Jeśli nie chcesz, by Twoja przeglądarka zapisywała pliki cookie zmień jej ustawienia stosując tę instrukcję. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na wykorzysywanie plików cookie. Szczegółowe informacje na temat systemu Google Analytics i polityki prywatności
test PR
A A A | drukuj

pressroom > >

Pressroom

2016-04-14

Dekada sukcesu Premio w Polsce

Warszawa, 14 kwietnia 2016 r. – Ostatnie lata przyniosły poważne zmiany na rynku warsztatów samochodowych, których kluczowym wyznacznikiem była profesjonalizacja branży. Jednym z pionierów w rozpowszechnianiu nowych standardów jest sieć Premio, która w ciągu ostatnich 10 lat stała się liderem w swoim segmencie rynku. Jak przyznają eksperci marki, tajemnica jej sukcesu tkwi w dużej dbałości o jakość oferowanych usług i produktów oraz umiejętności odczytywania i szybkiego dostosowywania się do dynamicznie zmieniających się potrzeb klientów.


Początki Premio w Polsce sięgają 2006 roku. Jako pierwszy w sieci zadebiutował serwis Premio Ring z Gdańska, a w kolejnych miesiącach swoją działalność rozpoczęły następne punkty. W efekcie już w pierwszym roku obecności na rynku Premio zrzeszało 31 serwisów, a 12 miesięcy później liczba ta przekroczyła 70 placówek. Z biegiem kolejnych lat liczba partnerów zwiększała się, aby w styczniu 2011 roku osiągnąć okrągłą setkę. Obecnie Premio Opony-Autoserwis to ponad 130 punktów serwisowych na terenie całej Polski. W skład sieci wchodzą dwa rodzaje serwisów. W punktach Premio kierowcy mogą serwisować ogumienie, wydechy, układy hamulcowe lub wymieniać olej, a także skorygować geometrię, zrobić przegląd, kupić oraz zamontować opony. Natomiast serwisy Premio Express specjalizują się głównie w usługach oponiarskich.

„Połączenie unikalnego know-how Goodyeara z wiedzą i zaangażowaniem naszych partnerów pozwoliło stworzyć grupę, która w ciągu 10 lat stała się synonimem usług na najwyższym poziomie. Naszym kapitałem są tysiące kierowców, zarówno indywidualnych, jak i flotowych, którzy przez ostatnią dekadę powierzyli nam swoje pojazdy. Osiągnęliśmy sukces, jednak nie zamierzamy spocząć na laurach i wciąż dostosowujemy się do szybko zmieniających się warunków rynkowych. Nasz strategiczny cel to nieustanne podnoszenie standardów obsługi klienta oraz dalszy rozwój sieci franczyzowej” – powiedział Piotr Nowakowski, Dyrektor ds. Sprzedaży Detalicznej Goodyear w regionie Europa Centralna.

Sieć Premio w Polsce jest częścią europejskiej grupy, która rozpoczęła swoją działalność w 1972 r., po przejęciu przez Goodyeara niemieckiej sieci Kempten. Oficjalnie marka Premio zadebiutowała w Niemczech w 1996 roku jako Premio Reifen-Service i wkrótce stała się najbardziej prestiżową siecią na niemieckim rynku. Jakość oferowanych przez korporację usług docenili też kierowcy na Węgrzech, Czechach, Słowacji i Rumunii. Dzięki dużej dbałości o jakość świadczonych usług sieć zdobyła mocną pozycję na rynku i jest zaliczana do grona największych i najbardziej liczących się sieci serwisów samochodowych w Unii Europejskiej.

Więcej informacji udziela:

Marlena Garucka-Kubajek
Biuro Prasowe Goodyear

tel.: (48 22) 546 11 00
kom.: +48 505 113 146
faks.: (48 22) 546 11 01
goodyear@alertmedia.pl

Załączniki:

Dekada_sukcesu_Premio_w_Polsce.doc
10_lat_Premio_w_Polsce_(2).jpg
10_lat_Premio_w_Polsce_(1).jpg
Dekada_sukcesu_Premio_w_Polsce.txt

powrót +


firma | usługi | szkolenia | referencje | klienci | biuro prasowe | baza wiedzy | akademia sztuk komunikacji | kontakt | mapa serwisu | cookies |

powrót na górę


2010 © ALERT MEDIA Communications Sp. z o.o. |
produkcja: artpage.pl