[X zamknij]

Niniejsza strona korzysta do celów statystycznych z systemu statystyk Google Analytics bazującego m.in. na plikach typu cookie. Jeśli nie chcesz, by Twoja przeglądarka zapisywała pliki cookie zmień jej ustawienia stosując tę instrukcję. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na wykorzysywanie plików cookie. Szczegółowe informacje na temat systemu Google Analytics i polityki prywatności
test PR
A A A | drukuj



U nas

Mówimy NIE toksycznym klientom

Karolina Brylska, nasz account director w Alert Media Communications, o „niemoralnych propozycjach" klientów oraz o sytuacjach w których rezygnujemy z ich obsługi.

Poniżej oraz tutaj: www.proto.pl/informacje/info

więcej +

Zarabiasz w biznesie? Naucz się mówić do ludzi

Częstsza i lepsza obecność w mediach to lepsza pozycja danej firmy czy kancelarii, a nawet konkretnego człowieka. Lepsza pozycja to lepsze zlecenia i wyższe honoraria. Ci, którzy szybciej to zrozumieli, już zyskują. Inni, którzy się w tym
szybko zorientują i zaczną się szkolić, mają jeszcze szansę trafić do dziennikarskich kajetów z kontaktami. Jeszcze jest tam trochę wolnych miejsc" - przestrzega nasz kolega Tomek Kordowski w artykule na platine.pl. Zachęcamy do lektury! platine.pl/zarabiasz-w-biznesie-naucz-sie-mowic-do-ludzi-0-1142837.html

więcej +

Wspieramy launch belVita dla Kraftt Foods Polska

12-07-2012 Nasz Klient Kraft Foods wprowadza na polski rynek produkt, który ma odpowiadać na potrzeby śniadaniowe Polaków - ciastka BelVita. Są one wypiekane z pełnego ziarna 5 rodzajów zbóż, bez konserwantów i sztucznych barwników.  We wtorek w Hotelu Le Regine w Warszawie zoorganizowaliśmy śniadanie prasowe dla mediów. Całość spotkania poprowadziała Agnieszka Cegielska -  pogodynka z TVN Meteo. Na śniadanie prasowe zaprośiliśmy również Dorotę Kamińską - znaną blogerkę, autorkę bloga pozytywnakuchnia.pl/, która przygotwała oraz zaprezentowała dziennikarzom kilka pomysłów zestawów śniadaniowych.

więcej +

>Kawka rano< w nowej reklamie Żubra

2012-07-10

W telewizji, prasie, internecie, sklepach i na outdoorze rozpoczęła się kampania reklamowa piwa Żubr (Kompania Piwowarska).

więcej +

Sześć powodów, dla których PZPN nie trzeźwieje, a polską piłkę męczy kac

2012-07-10 Kto jeszcze nie czytał wknd wydania GW? Zachęcamy do artykułu (s. 14-16), w którym Adam Łaszyn celnie podsumowuje wizerunek PZPN-u.

więcej +

Magdalena Różczka w reklamie kawy Jacobs (wideo)

Kraft Foods Polska rozpoczyna letnią kampanię edukacyjno-promocyjną kaw rozpuszczalnych Jacobs, która zachęca do picia kawy mrożonej przygotowanej na różne sposoby. Twarzą kampanii została znana aktorka Magdalena Różczka. Akcja reklamowa potrwa od 25 maja do 31 lipca.

więcej +

Nowe szkolenia dla managerów nowego typu

Warszawa, 8 listopada 2011 r. – Warszawska agencja ALERT MEDIA Communications wprowadza na rynek specjalistycznych szkoleń nowe propozycje: Pozycjonowanie zarządu, Warsztaty komunikacyjne dla managerów, Warsztaty kreatywności dla managerów, Indywidualna analiza komunikacyjna oraz Telewizja śniadaniowa (jako nowy moduł Szkolenia medialnego). Szkolenia zaprojektowano w odpowiedzi na rosnące wśród najzdolniejszych managerów zapotrzebowanie zwiększania kompetencji efektywnego komunikowania.

więcej +

Nie ma życia bez bzykania

Kto jeszcze nie bzykał niech się dowie co stracił! Czas na podsumowanie kampanii "Nie ma życia bez bzykania" u Gadzinowski.pl! Bez dwóch zdań jesteśmy z siebie dumni! Niech nam Bóg w pszczołach wynagrodzi ;)
 

więcej +

strony: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |

+ poprzednia strona | następna strona +


firma | usługi | szkolenia | referencje | klienci | biuro prasowe | baza wiedzy | akademia sztuk komunikacji | kontakt | mapa serwisu | cookies |

powrót na górę


2010 © ALERT MEDIA Communications Sp. z o.o. |
produkcja: artpage.pl