[X zamknij]

Niniejsza strona korzysta do celów statystycznych z systemu statystyk Google Analytics bazującego m.in. na plikach typu cookie. Jeśli nie chcesz, by Twoja przeglądarka zapisywała pliki cookie zmień jej ustawienia stosując tę instrukcję. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na wykorzysywanie plików cookie. Szczegółowe informacje na temat systemu Google Analytics i polityki prywatności
test PR
A A A | drukuj



U nas

„Media i ty”, czyli jak efektywnie zarządzać kontaktem z dziennikarzami

Alert Media wspiera wydanie pierwszego kompleksowego poradnika spotkań z mediami Jak przygotować się do kontaktu z mediami, jak rozumieć swoją rolę i cele takiego spotkania, jak prowadzić rozmowy z dziennikarzami różnych mediów – to tylko niektóre z praktycznych umiejętności, które pozwoli nabyć książka „Media i ty”. Jej autorem jest Adam Łaszyn, znany praktyk i wykładowca public relations. Książka ukazała się nakładem Wydawnictwa Message House we współpracy z Alert Media Communications, która jest sponsorem głównym tej publikacji. Książka dostępna od października wyłącznie w sprzedaży internetowej pod adresem www.wmh.com.pl.

Na łamach książki Adam Łaszyn dzieli się swoim ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń medialnych, realizacji projektów media relations oraz pracy dziennikarskiej i publicystycznej w mediach różnego typu. Udziela wskazówek, jak optymalizować spotkania z dziennikarzami, czym zaciekawić media, jak uniknąć pułapek dziennikarskich i własnych błędów. Treść ożywiają liczne przykłady, infografiki, zwięzłe opisy przypadków i anegdoty. Książka szczegółowo opisuje praktyczne procedury spotkań z dziennikarzami – od kontaktów z prasą, przez radio i TV, po kontakty z dziennikarzami internetowymi, a także blogerami i tzw. mediami społecznościowymi. Dopełnienie rozdziałów, zawierających skondensowaną dawkę wiedzy i porad, stanowi słownik 100 terminów przydatnych w relacjach z mediami.

„Książka ma przede wszystkim charakter praktyczny. Stworzyłem poradnik dla tych, którzy chcą lub muszą kontaktować się z mediami i zależy im, by był to kontakt efektywny. To także bardzo pragmatyczna pozycja dla wszystkich, którzy z mediami kontaktują się od dawna. Jestem pewien, że także takie osoby znajdą w mojej książce wiele elementów pogłębiających ich praktyczną wiedzę, co pozwoli im zdobyć nowe umiejętności” – powiedział Adam Łaszyn.

„Media i ty” to lektura polecana także kadrze menadżerskiej – zarówno sektora prywatnego, jak i publicznego – stającej przed potrzebą lub koniecznością kontaktowania się z mediami. Wartościowe informacje znajdą w niej specjaliści public relations, rzecznicy prasowi, pracownicy biur prasowych firm, urzędów i instytucji. Treść książki może być bezcenna dla polityków i osób aspirujących do pełnienia funkcji publicznych, jak również kandydatów w wyborach wszelkiego rodzaju.

„To książka użyteczna w procesie kształcenia specjalistów komunikacji społecznej, dla których kontakty z mediami są podstawowym kanałem dotarcia do publiczności. To także źródło inspiracji i przemyśleń dla studentów i nauczycieli zawodu dziennikarskiego, public relations i marketingu” – ocenia prof. dr hab. Jerzy Olędzki z Instytutu Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.

„Ja na taką publikację długo czekałem. Media i ty to lekki w formie, acz niezmiernie bogaty w treści poradnik, który powinien znać każdy, kto zajmuje się PR-em” – stwierdził z kolei dr Mariusz Sokołowski, pełniący do niedawna funkcję rzecznika Komendanta Głównego Policji.

„Książka Adama Łaszyna doskonale pokazuje, w jaki sposób współpracować z mediami, jakich błędów nie popełniać. Zarazem jest świetną ilustracją faktu, że świat mediów i świat PR przenikają się. Jest nader przystępna. Gorąco polecam wszystkim, niezależnie od tego, po której stronie barykady stoją – o ile to rzeczywiście jest barykada” – powiedział zaś Grzegorz Miecugow, szef wydawców TVN24.

Książka dostępna jest w oprawie miękkiej i twardej, można ją kupić wyłącznie przez Internet za pośrednictwem strony wmh.com.pl.

Więcej informacji o książce oraz wybrane bezpłatne rozdziały na stronie mediaity.pl.


***
Adam Łaszyn to praktyk, wykładowca i trener w takich dziedzinach PR jak strategie komunikowania, media relations czy komunikacja kryzysowa. Pracował nad wizerunkiem wielu firm, osób publicznych, prezesów i polityków z pierwszych stron gazet. Jest założycielem i szefem agencji Alert Media Communications i MeritumLab. W branży public relations od 1998 roku. Wcześniej przez 8 lat pracował jako dziennikarz (m.in. Program III Polskiego Radia, „Życie Warszawy”, „Express Wieczorny”). W latach 2006-2013 był członkiem władz Związku Firm Public Relations. Jest współautorem książki „Sztuka Public Relations” (2006, 2011) i pierwszego w Polsce „Leksykonu Public Relations” (2009). Wykłada różne dziedziny PR, m.in. w polskiej edycji London School of Public Relations, na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach i w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie. Z wykształcenia jest prawnikiem.

Więcej informacji:
Jakub Piesiakowski,
tel. 22 546 11 09, e-mail: kuba@alertmedia.pl
 

powrót +


firma | usługi | szkolenia | referencje | klienci | biuro prasowe | baza wiedzy | akademia sztuk komunikacji | kontakt | mapa serwisu | cookies |

powrót na górę


2010 © ALERT MEDIA Communications Sp. z o.o. |
produkcja: artpage.pl