[X zamknij]

Niniejsza strona korzysta do celów statystycznych z systemu statystyk Google Analytics bazującego m.in. na plikach typu cookie. Jeśli nie chcesz, by Twoja przeglądarka zapisywała pliki cookie zmień jej ustawienia stosując tę instrukcję. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na wykorzysywanie plików cookie. Szczegółowe informacje na temat systemu Google Analytics i polityki prywatności
test PR
A A A | drukuj

firma > o firmie >

O firmie

ALERT MEDIAW ALERT MEDIA Communications za główny cel stawiamy sobie pomaganie naszym Klientom w budowaniu i utrzymaniu pozytywnego wizerunku. Z ich sukcesu sami czerpiemy prawdziwą radość i satysfakcję, ponieważ utożsamiamy się z postawionymi przed nami zadaniami.

Jesteśmy zdania, że o agencji public relations Klienci mówią, że „jest rzeczywiście dobra”, jeśli posiada unikalny zestaw cech, składający się z:

- ludzi, którzy z pasją i entuzjazmem traktują swoją pracę i wyzwania oraz optymistycznie patrzą na świat. Kluczem do najlepszych relacji z Klientem jest „chemia”, która ułatwia wzajemne zrozumienie i zaufanie. Taką „chemię” staramy się zawsze stworzyć między nami, a naszymi Klientami.

- doświadczenia w komunikacji medialnej i budowaniu wizerunku, zdobytego w ciągu wielu lat pracy w mediach, czołowych agencjach public relations oraz działach PR firm i instytucji. Praca z ALERT MEDIA Communications to pewność, że pracuje się z ekspertami z wieloletnim doświadczeniem w komunikacji. Z takimi, którzy nie będą się uczyć na błędach przy Twoim projekcie.

- know-how, czyli wiedzy i merytorycznego przygotowania, nie tylko z zakresu PR, ale i branży klientów. W ALERT MEDIA Communications stawiamy ogromny nacisk na metodologię. Mamy unikalne narzędzia autorskie w takich obszarach jak np. komunikacja kryzysowa, budowanie strategii PR, procesy szkoleniowe lub coachingowe. Posiadamy specjalistyczne doświadczenie w takich obszarach jak zdrowie, FMCG, produkty skierowane do małych dzieci, ePR, PR osób, motoryzacja, prawo i podatki, nieruchomości, media, finanse, a także administracja państwowa i samorządowa oraz organizacje pozarządowe.

Naszą specjalizację określamy terminem Zarządzanie Treścią, ponieważ zajmujemy się doborem, konstruowaniem i precyzyjnym dostarczaniem treści grupom docelowym naszych Klientów. Alert Media Communications łączy wiedzę i doświadczenie konsultantów, którzy pracowali w mediach, polskich i zagranicznych firmach public relations oraz korporacjach. Dzięki temu rozumiemy potrzeby zarówno mediów, jak i tych, którzy do mediów chcą dotrzeć.

ALERT MEDIAAlert Media Communications jest członkiem Związku Firm Public Relations.

 

 

 


firma | usługi | szkolenia | referencje | klienci | biuro prasowe | baza wiedzy | akademia sztuk komunikacji | kontakt | mapa serwisu | cookies |

powrót na górę


2010 © ALERT MEDIA Communications Sp. z o.o. |
produkcja: artpage.pl