[X zamknij]

Niniejsza strona korzysta do celów statystycznych z systemu statystyk Google Analytics bazującego m.in. na plikach typu cookie. Jeśli nie chcesz, by Twoja przeglądarka zapisywała pliki cookie zmień jej ustawienia stosując tę instrukcję. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na wykorzysywanie plików cookie. Szczegółowe informacje na temat systemu Google Analytics i polityki prywatności
test PR
A A A | drukuj

firma > my w mediach >

My w mediach

2016-03-16 | Marketing w praktyce | Adam Łaszyn

Będziemy świętować ćwierćwiecze polskiego PR-u – a jak podsumujemy miniony rok?

  

Będziemy świętować ćwierćwiecze polskiego PR-u – a jak podsumujemy miniony rok?
 
Od kilku lat mam zaszczyt otwierać Kongres Profesjonalistów PR w Rzeszowie podsumowaniem poprzedniego roku. Ściślej zaś – czasu od kongresu do kongresu. W tym subiektywnym rankingu pojawiają się znaczące dla branży public relations wydarzenia i projekty zarówno z kraju, jak i z zagranicy. A będzie w tym roku o czym mówić!
 
Rok temu rzeszowski kongres odbywał się w niemal szczytowym momencie prezydenckiej kampanii wyborczej. Jej wynik – już po imprezie w Rzeszowie – uruchomił ciąg zdarzeń, które zmieniły nasz kraj.
 
Ta zmiana, zwana dobrą przez zwycięską siłę polityczną, wyraźnie wpłynęła też na polski świat PR. To nie tylko trzęsienie ziemi w komórkach PR administracji rządowej i firm państwowych. To także inne okoliczności pracy PR-owców zajmujących się public affairs.
 
To nowe realia funkcjonowania specjalistów PR pracujących w samorządach i organizacjach pozarządowych. To często zmiana w portfelach klientów agencji public relations. A niemal wszystkich PR-owców w jakimś stopniu dotyczą też znaczące zmiany w mediach publicznych, które przecież wpływają na cały rynek medialny naszego kraju.
 
Ważne i interesujące dla branży PR – choć w szerszej skali – były w minionym roku również zjawiska zewnętrzne: exodus uchodźców i postępy ISIS. W tym pierwszym wypadku znamienny był dramatyczny niedobór działań PR, w drugim zaś zadziwiać może skala i efektywność stosowanych narzędzi public relations.
 
O tych i innych ważkich zjawiskach minionych dwunastu miesięcy będę mówił w swoim inauguracyjnym wystąpieniu. Ale przede wszystkim – nie mogę się doczekać samej inauguracji kongresu, będzie to bowiem intelektualna uczta dla PR-owca.
 
Na przykład prelekcja ks. Józefa Klocha o działaniach wizerunkowych Kościoła, Macieja Karczyńskiego o działaniach PR służb specjalnych, Konrada Ciesiołkiewicza o tym, jak wielkie korporacje coraz śmielej tworzą i rozwijają własne media... To tylko niektóre ze smakowitych dań tej uczty.
 
Dla mnie natomiast daniem głównym będzie w Rzeszowie premiera publikacji „Pierwsze ćwierćwiecze. 25 lat public relations w Polsce”. To pierwsza książka przedstawiająca dzieje public relations w naszym kraju od 1990 roku. Pozycja niezwykła, bo stanowiąca zbiór opowieści o tych dziejach. Dariusz Tworzydło i ja namówiliśmy 25 znakomitych postaci do podzielenia się swymi wspomnieniami i spostrzeżeniami dotyczącymi rozwoju branży PR w niepodległej Polsce po upadku PRL.
 
Piotr Czarnowski, Mariusz Sokołowski, Jerzy Olędzki – to zaledwie trójka nazwisk z grona autorów rozdziałów tej książki. Jest wśród nich także na przykład Maciej Gajewski, który opowiada o wyjątkowej i pionierskiej roli pierwszej obecności Burson-Marsteller w Polsce.
 
Najchętniej wymieniłbym tu wszystkich autorów, ale potraktujmy to niedopowiedzenie jako zachętę do przyjazdu do Rzeszowa lub przynajmniej sięgnięcia do tej publikacji po jej ukazaniu się. Wielu ze znakomitych współtwórców tej pozycji pojawi się bowiem na rzeszowskim kongresie.
 
Będziemy zatem w Rzeszowie niejako świętować 25-lecie polskiego public relations, przynajmniej tego współczesnego, społeczno-rynkowego. 25-leciu temu poświęcony będzie oddzielny panel. Jego uczestnikami – jakżeby inaczej – będą autorzy rozdziałów wspomnianej już książki. Tuzy polskiej branży public relations.
 
Dwa dni w stolicy Podkarpacia pozwalają zarówno podsumować najważniejsze wydarzenia minionego roku w świecie PR, jak i spojrzeć w przyszłość – nabrać wiosennego zapału do realizowania nowych PR-owskich zadań i projektów. Od lat tak właśnie rozpoczyna się branżowy sezon.
 
 
Adam Łaszyn – założyciel i prezes Alert Media Communications. W branży PR od 1998 roku. Doradca w zakresie strategii komunikacji i trener medialny setek czołowych polskich firm, instytucji i osób publicznych.
 
Wykładowca w zakresie różnych dziedzin PR m.in. w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie, na Politechnice Gdańskiej, Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach oraz London School of Public Relations w Warszawie. Autor kompleksowego poradnika kontaktów z mediami „Media i ty”. Współautor książki „Sztuka public relations” i pierwszego w Polsce „Leksykonu public relations”.
 
16. Kongres Profesjonalistów Public Relations odbędzie się 21 i 22 kwietnia w Rzeszowie http://www.kongresprofesjonalistow.pl/program/pro/. To forum dialogu, inspiracji i integracji praktyków, naukowców i pasjonatów branży PR. Pomysłodawcą wydarzenia jest dr Dariusz Tworzydło, prezes zarządu firmy Exacto. Organizatorzy: Newsline i Ideo. Marketing przy Kawie jest patronem medialnym kongresu.
 
 
 
 
 
 

poczytaj +

2015-09-01 | Proto.pl | Magdalena Wosińska

Gruby problem McDonalda

Także zdaniem Tomasza Kordowskiego, Account Directora Alert Media Communications, wątpliwe by fast foody nagle zmieniły swoją swoją ofertę o 180 stopni: „Na pewno muszą odpowiadać na potrzebę rynku, ale czy zmiana oferty na wegetariańską jak w przypadku McDonald’s jest tym, czego oczekują klienci? Czy większa oferta sałatek sprawi, że do Maca zaczną przychodzić masowo wegetarianie? Sądzę, że nie, bo to już pokazało życie – w USA McDonald’s wycofał sałatki z oferty, bo na świeże warzywa nie było popytu”.

poczytaj +

2015-08-24 | Proto.pl | Adam Łaszyn

Jeśli PiS nie będzie mógł stworzyć rządu po wyborach, czeka nas uliczne tsunami

- Kampania prezydencka trafi do podręczników marketingu politycznego nie jako przykład świetnej strategii PiS, ale jako wzorcowy katalog błędów obozu prezydenckiego. Długi katalog. Dokonano cudu przegranej - mówi Adam Łaszyn, specjalista od PR.

poczytaj +

2015-02-20 | Proto.pl | Adam Łaszyn

Rolka Wprost

Przede wszystkim trzeba sobie jasno powiedzieć jedno. To, co robi Wprost, to nie jest dziennikarstwo. To tworzenie źródła zysku z obrzucania błotem ludzi i firm. Artykuł o Kamilu Durczoku jest wyjątkowo nierzetelny i wiele analiz tego materiału już wskazuje, że z prawdą ma tyle wspólnego co zwykłe krzesło z krzesłem elektrycznym. Opieranie tekstu o insynuacje, by upuścić wizerunkowej krwi wybranemu obiektowi ataku (i na tym zarobić), jest po prostu niszczeniem ludzi i – w moim odczuciu – jest gorsze niż napaść z pobiciem w ciemnym zaułku. Odbywa się bowiem w świetle dnia i zostawia bolesne ślady znacznie dłużej, jeśli nie na zawsze.

poczytaj +

2014-10-23 | Proto.pl |

Napięta dyskusja o sprężystym logo: specjaliści chwalą pomysł, ale nie realizację

Wszelkie pomysły na promocję Polski rodzą ogólnonarodową dyskusję pod tytułem „Kto to wymyślił?!” Kilka miesięcy temu kontrowersje wzbudziło hasło „Spring into”, które miało promować nasz kraj m.in. w Wielkiej Brytanii. Jak się okazało, slogan nie jest zrozumiały dla osób angielskojęzycznych. Później MSZ naprawił swój błąd, dodając "New". Ale, co warto zaznaczyć, już wtedy w spotach pojawiło się nowe logo ze sprężyną. Dziś powraca dyskusja o identyfikacji wizualnej Polski.

poczytaj +

2014-08-13 | Dziennik Gazeta Prawna |

Wyróżnij się albo giń. W wyborach większość ginie. Winne wizerunek i hasło

Zbliżają się wybory samorządowe. Kto przejmie ster prezydenta, burmistrza, wójta? Kto wejdzie do Rady Miasta? Na pewno większe szanse będą mieli ci kandydaci, którzy wcześniej przygotują marketingowy plan swojej kampanii, unikając przy okazji podstawowywch błędów.

W najnowszym Dzienniku Gazecie Prawnej prezes Alert Media Adam Łaszyn opowiada o polskich kampaniach wyborczych. Warto przeczytać!

poczytaj +

2014-08-08 | Puls Biznesu |

Kryzys to nowy początek

Komunikacja kryzysowa to z reguły domena korporacji, które świadome zagrożeń wizerunkowych, wdrażają systemy reagowania w trudnych sytuacjach. W przypadku sektora MSP jest jednak inaczej, ponieważ świadomość problemu, a idąc dalej – konsekwencji kryzysu wizerunkowego, jest o wiele niższa. Co jeszcze czeka firmę w kryzysie?

O tym w Pulsie Biznesu opowiadają specjaliści ds. komunikacji kryzysowej, a wśród nich Tomek Kordowski z Alert Media. Dziennik powołuje się także na badania przeprowadzone przez Alert Media we współpracy z Wyższą Szkołą Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie.

poczytaj +

2014-03-26 | Businessman.pl |

Gdy źle o nas mówią...

Prędzej czy później z sytuacją kryzysową będzie musiało się zmierzyć każde przedsiębiorstwo. Warto się do tego zawczasu przygotować.

A jak wygląda podejście przedsiębiorstw w Polsce do komunikacji kryzysowej? O tym opowiadają eksperci branżowi, a wśród nich prezes Alert Media - Adam Łaszyn.

poczytaj +

2014-03-10 | Twoja-firma.pl | Beata Głuszcz, Tomasz Kordowski

Raportowanie społeczne małych i średnich przedsiębiorstw

Rosnąca świadomość ekologiczna i społeczna konsumentów a także coraz większe oczekiwania inwestorów spowodowały zmianę reguł prowadzenia biznesu. Dane finansowe przestały być już wystarczającą podstawą do oceny potencjału danego przedsiębiorstwa. Obecnie aż 80% wartości rynkowej firmy stanowią aktywa pozamaterialne – ludzie, relacje, rynki, technologie i innowacje. Odpowiedzią na to zapotrzebowanie stały się raporty społeczne, które...

Więcej w artykule Beaty Głuszcz i Tomka Kordowskiego.

poczytaj +

2014-03-07 | MarketingMiejsca.com.pl | Tomasz Kordowski

Trendy w public relations

W najnowszym kwartalniku MarketingMiejsca.com.pl,  poświęconym marketingowi terytorialnemu, nasz kolega Tomek Kordowski opowiada o prognozach w komunikacji na 2014 rok.

poczytaj +

2014-02-27 | Lex.pl | Justyna Niebutkowska

Czas, język i kontakty są ważne w pracy biura prasowego

W prowadzeniu biura prasowego kancelarii prawnej powtarza się kilka problemów najczęściej utrudniających budowanie skutecznych relacji z mediami. Czas czy język to jedne z nich.

Co jeszcze może być barierą w pracy biura prasowego kancelarii prawnej przeczytacie w artykule Justyny Niebutkowskiej.

poczytaj +

2014-02-24 | Lex.pl | Tomasz Kordowski

Jak zostać ekspertem rozchwytywanym przez media

Wielu prawników już nie zadaje sobie tego pytania, czy warto wypowiadac się w mediach, przyjmując za oczywiste konieczność wpisania w codzienny lub przynajmniej miesięczny kalendarz stałych kontaktów z mediami. Tylko jak to zrobić, by na stałe zagościć w notesach dziennikarzy jako najlepszy ekspert w swojej dziedzinie?

O tym więcej w artykule Tomka Kordowskiego.

poczytaj +

2014-02-20 | Lex.pl | Justyna Niebutkowska

Biuro prasowe dobrym sposobem na promocję kancelarii

W dobie zwiększającej się konkurencji rynkowej coraz większe znaczenie w komunikacji marketingowej ma public relations. Zalety PR-u dostrzegają już nie tylko duże korporacje prawnicze - pisze Justyna Niebutkowska z agencji Alert Media Communications.

Więcej w artykule naszej koleżanki na Lex.pl.

poczytaj +

2014-02-11 | Lex.pl | Tomasz Kordowski

Wizerunek w mediach horyzontalnie lub wertykalnie

Współpraca z mediami jest szansą na promocję, którą wykorzystuje wielu prawników. Od czego zacząć budowanie relacji z dziennikarzami? Kiedy pojawiać się w tytułach branżowych, a kiedy pozycjonować się szeroko? Zanim ekspert zostanie Go-to Guy czeka go długa droga. Wiele zależy od tego, jaką wybierze strategię medialnej obecności – horyzontalną, a może wertykalną?

Więcej o zasadach planowania współpracy z mediami w branży prawnej w artykule Tomasz Kordowskiego na Lex.pl.

poczytaj +

2013-10-11 | Proto.pl | Adam Łaszyn

Aby język giętki...

Ogólnonarodowa dyskusja nad „lapsusem” arcybiskupa Józefa Michalika daje okazje do zwrócenia uwagi na krytyczne znaczenie sprawności językowej w relacjach z mediami. Sprawność językowa to podstawa komunikatywności. Fundament. Chodzi właśnie o to, „aby język giętki powiedział wszystko, co pomyśli głowa”, jak genialnie ujął to niegdyś Juliusz Słowacki. Oczywiście najważniejsze w tym wszystkim, żeby owa głowa pracowała. A jeśli posłuchać wielu wypowiedzi w mediach, takich jak „lapsus” arcybiskupa Michalika – wcale nie zawsze jest to oczywiste.

Więcej w felietonie Adama Łaszyna. Polecamy!

poczytaj +

2013-09-01 | Radca Prawny |

Jak pogodzić wodę z ogniem, czyli wizerunek profesjonalisty, z byciem "gadającą" głową w mediach

Czy prawnicy powinni kontaktować się z mediami? Czy częsta obecność w mediach nie wpłynie natywnie na wizerunek prawnika-profesjonalisty? I w jaki sposób prowadzić relacje z mediami w kancelarii prawnej – postawić na serwis in-house czy podjąć współpracę z agencją PR? O tym pisze Grażyna Leśniak w artykule „Jak pogodzić wodę z ogniem, czyli wizerunek profesjonalisty, z byciem „gadającą" głową w mediach” w ostatnim numerze magazynu Radca Prawny.

Wśród rozmówców znalazł się także Tomek Kordowski z Alert Media, który odpowiada na pytanie – jaką rolę w media relations odgrywa zewnętrzny konsultant PR.

poczytaj +

2013-05-08 | Marketing przy kawie | Tomasz Kordowski

Spotting w budowaniu marki

Spotting to sosunkowo mało znane w Polsce zjawisko społecznościowe. Nad Wisłą spottersów można spotkać prawie wyłącznie wśród miłośników samolotów. Tymczasem w Europie budowanie marki wokół spottingu ma już swoją tradycję.

O tym, co to za zjawisko i gdzie wzięło swój początek pisze Tomek Kordowski.

poczytaj +

2013-01-08 | AdMonkey |

Okiem specjalistów, czyli jakie trendy będą obowiązywały w 2013 roku?

Jak okiem specjalistów będzie wyglądał rok 2013na rynku mediów internetowych? Czy już dzisiaj czeka nas zmierzch prasy? Na pytania redakcji AdMonkey.pl odpowiada Tomek Kordowski.

poczytaj +

2012-08-27 | Proto.pl | Edyta Skubisz

Mówimy NIE toksycznym klientom

Drogi agencji i klienta zazwyczaj rozchodzą się, jeszcze zanim na dobre się zejdą – przy stole przetargowym. Ale stanowcze „nie” pada także podczas realizowania umów. Np. wtedy, gdy klient zbyt często zmienia zdanie, łamie dobre obyczaje biznesowe i składa „niemoralne propozycje”. A nawet wówczas, gdy wyraźnie widać, że przydałaby mu się lekcja z PR-u, na którą szkoda czasu.

Karolina Brylska opowiada o „niemoralnych propozycjach" klientów oraz o sytuacjach, w których rezygnujemy z ich obsługi.

poczytaj +

2012-07-04 | Proto.pl |

Press: Grzechy i powinności dziennikarza

Relacje między dziennikarzami i PR-owcami nie zawsze są łatwe. „W każdym zawodzie są rzetelni fachowcy i tacy, którzy nie przynoszą chluby swojej profesji” – twierdzi Adam Łaszyn, prezes Alert Media Communications. Więcej o grzechach i powinnościach dziennikarzy  możecie przecztać w Pressie.

poczytaj +

2012-06-14 | AMC | Karolina Brylska

Pierwsze damy Francji i Rosji

Czy partnerki polityków wychodzą z cienia? Jak wpływają na ich wizerunek? Która pierwsza dama zasługuje na szczególną uwagę? Sprawdźcie co na temat roli kobiet w trakcie francuskich wyborów prezydenckich mówi nasza koleżanka - Karolina :)

poczytaj +

2012-05-18 | AMC | -

W kryzysie wszystko jest na odwrót

O największych wpadkach wizerunkowych mijającego roku, kampanii wyborczej, mediach tradycyjnych i social media opowiada nasz prezes Adam Łaszyn. Zachęcamy do lektury.

poczytaj +

2012-05-16 | Brief | Tomasz Kordowski

Ja briefuję, Ty briefujesz, Oni briefują

Jak stworzyć dobry brief? Co należy brać pod uwagę przy ocenie nadchodzących ofert? Odpowiedzi znajdziecie w artykule naszego kolegi Tomka Kordowskiego - "Ja briefuję, Ty briefujesz, Oni briefują", opublikowanym w najnowszym numerze Brief!

 

poczytaj +

2010-04-23 | MediaFun | Maciej Budzich

Adam Łaszyn o najbardziej istotnych wydarzeniach PR – Kongres PR

Wywiad Macieja Budzicha z Adamem Łaszynem przy okazji kongresu PR w Rzeszowie.

poczytaj +

2009-05-01 | Epr.pl | Łukasz Jakubiak

Wielka dziesiątka Łaszyna

Adam Łaszyn z Alert Media Communications, jeden z najbardziej doświadczonych trenerów medialnych w Polsce przedstawił na rzeszowskim Kongresie PR subiektywny przegląd 10 najważniejszych wydarzeń PR.

poczytaj +

2009-04-01 | Dziennik | Urszula Światłowska

Agencje reklamowe pomogły zdobyć Euro2012

ALERT MEDIA wśród firm promujących Euro2012 w Polsce.

poczytaj +

2009-02-02 | Gazeta Wyborcza | --

Na stażu oszlifujemy każdy diament

Wywiad z Aleksandrą Pac, Account Managerem w ALERT MEDIA Communications i laureatką XI edycji konkursu "Grasz o staż".

Posłuchaj także audycji "Bardzo ważny problem" nadanej 26.08.2008 r. w Programie 3 Polskiego Radia poświęconej temu samemu tematowi:

 

poczytaj +

2009-01-18 | NEWSWEEK POLSKA | Piotr Bratkowski

Adam Łaszyn w 50 najbardziej wpływowych ludzi w Polsce

Adam Łaszyn został uznany przez redakcję Newsweek Polska za jedną z 50 najbardziej wpływowych osób w Polsce. W zestawieniu tygodnika Prezes Alert Media Communications znalazł się na 27 miejscu. "Człowiek, bez którego polityka, taka, jaką ją widzimy w telewizorach, wyglądałaby zupełnie inaczej" - napisał Newsweek Polska w nr 3/2009 (data wydania 18.01.2009). Adam Łaszyn jest jedynym specjalistą public relations, jaki znalazł się w gronie 50 najbardziej wpływowych Polaków - polityków, artystów, duchownych, dziennikarzy, naukowców, etc.

poczytaj +

2008-12-16 | Mediarun.pl | --

Współczesny przywódca i jego wpływ na budowanie wizerunku firmy

Wywiad z Adamem Łaszynem dla Mediarun.pl

poczytaj +

2008-05-01 | W drodze | Adam Łaszyn

Kryzysowe larum

Niedostatki w rozumieniu mediów i znajomości zasad współczesnej komunikacji masowej są jednymi z głównych przyczyn bolesnego przechodzenia Kościoła przez kolejne kryzysy nagłaśniane przez dziennikarzy. Takich kryzysów, mniejszych i większych, będzie coraz więcej. Kościół musi zacząć się uczyć profesjonalnie na nie reagować, uwzględniając potrzeby mediów z jednej strony i zasady nowoczesnego PR z drugiej. Bez tego będzie mu coraz trudniej realizować w cyfryzującym się XXI wieku swe zasadnicze zadanie - głoszenie Dobrej Nadziei.

poczytaj +

2008-01-01 | Home&Market | Adam Łaszyn

Wizerunkowy Korkociąg

Felieton Adama Łaszyna

poczytaj +

2007-12-01 | PRESS | --

Raport: Ranking Agencji PR - Branża Zarabia

I miejsce ALERT MEDIA Communications w kategorii najszybciej rozwijających się agencji PR.

Skan artykułu:
strona 1
strona 2
strona 3
strona 4

poczytaj +

2007-10-29 | Gazeta Wyborcza - Duży Format | Jacek Kowalski

Cza-cza z Tuskiem

Kulisy kampanii wyborczej Platformy Obywatelskiej - wywiad Jacka Kowalskiego z Adamem Łaszynem

poczytaj +

2007-06-01 | Home&Market | --

Kliencki Ranking Agencji Public Relations 2007: III miejsce ALERT MEDIA!

skan rankingu

Z Wielką Wdzięcznością chcieliśmy podziękować za wspaniałe opinie, jakie uzyskaliśmy od Was - naszych Klientów w tegorocznym rankingu agencji PR miesięcznika "Home&Market". To właśnie dzięki Waszym opiniom ALERT MEDIA Communications zajęła w ogólnej klasyfikacji 3. miejsce a w perspektywie ostatnich trzech lat oceniana jest najstabilniej w najwyższych rejestrach poziomu usług wszystkich polskich agencji PR.


Konkurencja na tle stabilnej pozycji ALERT MEDIA

Dumą napawa nas fakt, że otrzymaliśmy od Was najwyższe z możliwych notowania (5 na 5) w takich dziedzinach jak:

W innych dziedzinach również zostaliśmy ocenieni w ścisłych czołówkach.

 

Pełne zestawienie ocen - w porównaniu z innymi agencjami - można znaleźć na str. 16-18 w czerwcowym magazynie "Home & Market", który pozwalamy sobie

załączyć

Chcielibyśmy zwrócić uwagę na wykresy znajdujące się na dole stron 16 i 17. Wynika z nich, że w przypadku ALERT MEDIA mogą Państwo liczyć na najbardziej stabilny poziom wysokiej jakości usług pośród najlepszych agencji w Polsce.

 

Ranking ten napawa nas dumą i wdzięcznością, ale jest też zobowiązaniem na kolejny rok i lata następne. Obliguje nas bowiem do tego, by jeszcze większą uwagę zwracać na poziom specyficznej służby, jaką pełnimy wobec naszych Klientów, jak i grup do których ze swymi przesłaniami nas kierujecie. Obiecujemy, że będziemy o to dbać!

poczytaj +

2007-05-08 | Super Nowości | Paweł Kuca

W polityce jest coraz więcej teatru

Z Adamem Łaszynem, prezesem warszawskiej agencji public relations Alert Media Communications, specjalistą od kreowania wizerunku, rozmawia Paweł Kuca

poczytaj +

2007-05-01 | Rzeczpospolita | --

Problemy w firmie

Raport o sytuacjach kryzysowych przygotowany przez Zakład Public Relations Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie oraz agencję ALERT MEDIA Communications

poczytaj +

0000-00-00 | |

poczytaj +


firma | usługi | szkolenia | referencje | klienci | biuro prasowe | baza wiedzy | akademia sztuk komunikacji | kontakt | mapa serwisu | cookies |

powrót na górę


2010 © ALERT MEDIA Communications Sp. z o.o. |
produkcja: artpage.pl