[X zamknij]

Niniejsza strona korzysta do celów statystycznych z systemu statystyk Google Analytics bazującego m.in. na plikach typu cookie. Jeśli nie chcesz, by Twoja przeglądarka zapisywała pliki cookie zmień jej ustawienia stosując tę instrukcję. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na wykorzysywanie plików cookie. Szczegółowe informacje na temat systemu Google Analytics i polityki prywatności
test PR
A A A | drukuj

baza wiedzy > Leksykon PR > Hasła

 

 

Zasada św. Tomasza

Zasada św. Tomasza - powstała w agencji ALERT MEDIA i stosowana już przez wielu PR-ców zasada wymagana przy pisaniu materiałów prasowych a oparta na nowotestamentowej historii z Niewiernym Tomaszem ("nie uwierzę, póki nie zobaczę"). Polega na tym, by konsultant PR piszący materiały prasowe nie opierał się wyłącznie na informacjach przekazanych agencji przez Klienta, ale - na ile to możliwe "doświadczył" przedmiotu opisywanego w materiałach prasowych.

Dotyczy to w szczególności PR produktowego. Jeśli więc np. konsultant opisuje nowe czekolady wchodzące na rynek - koniecznie musi spróbować tej czekolady, by osobiście przekonać się, jakie cechy ma ten produkt. Jeśli opisuje nowy samochód - odbyć jazdę testową. Opisując jakąś nową technologię - sprawdzić jak działa w praktyce. Zasada ta pozwala zweryfikować informacje przesłane przez Klienta, które nierzadko są "przesłodzone" (z jednej strony) lub niekompletne (z drugiej). Umożliwia też konsultantowi odkrycie cech produktu, których być może nie ma w opisach "klienckich", a które mogą być interesujące dla dziennikarzy i ich czytelników, słuchaczy, czy widzów.

 

 

powrót +


firma | usługi | szkolenia | referencje | klienci | biuro prasowe | baza wiedzy | akademia sztuk komunikacji | kontakt | mapa serwisu | cookies |

powrót na górę


2010 © ALERT MEDIA Communications Sp. z o.o. |
produkcja: artpage.pl