[X zamknij]

Niniejsza strona korzysta do celów statystycznych z systemu statystyk Google Analytics bazującego m.in. na plikach typu cookie. Jeśli nie chcesz, by Twoja przeglądarka zapisywała pliki cookie zmień jej ustawienia stosując tę instrukcję. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na wykorzysywanie plików cookie. Szczegółowe informacje na temat systemu Google Analytics i polityki prywatności
test PR
A A A | drukuj

baza wiedzy > Poradnik > Szkolenia

 

Poprzednia12Następna

 

Wywiad radiowy

Radio to głos i emocje. Dlatego wywiad radiowy powinien być bardziej dynamiczny niż telewizyjny lub prasowy. W radio nie można sobie pozwolić na zastanawianie się nad tym, co ma się powiedzieć.

Znane przysłowie „Milczenie jest złotem” w radiu nie obowiązuje. Gdy po zadanym pytaniu słuchacze nie usłyszą Cię – uznają, że zostałaś/zostałeś „trafiony” i odpowiedź Cię przerasta.

Najważniejsze jest pierwsze zdanie i kilka kolejnych sekund. Musisz zainteresować słuchacza, bo bez tego nie uda Ci się skupić jego uwagi, zaś słuchacz zmieni stację.

Twórz obrazy

Polscy radiowcy mówią, że „radio to teatr wyobraźni”. W krajach anglosaskich radio określa się dosadniej; „to kino w głowie słuchacza” − mówią tamtejsi dziennikarze radiowy. Dlatego:

 

 

Poprzednia12Następna

 

powrót +


firma | usługi | szkolenia | referencje | klienci | biuro prasowe | baza wiedzy | akademia sztuk komunikacji | kontakt | mapa serwisu | cookies |

powrót na górę


2010 © ALERT MEDIA Communications Sp. z o.o. |
produkcja: artpage.pl