[X zamknij]

Niniejsza strona korzysta do celów statystycznych z systemu statystyk Google Analytics bazującego m.in. na plikach typu cookie. Jeśli nie chcesz, by Twoja przeglądarka zapisywała pliki cookie zmień jej ustawienia stosując tę instrukcję. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na wykorzysywanie plików cookie. Szczegółowe informacje na temat systemu Google Analytics i polityki prywatności
test PR
A A A | drukuj

baza wiedzy > Poradnik > Szkolenia

 

Poprzednia12Następna

 

Wilk syty i owca cała - jak karmić media?

Rzecznicy prasowi, politycy, prezesi, inni "dawcy cytatów" - mogą nawet bardzo lubić się z dziennikarzami, z którymi rozmawiają. Często nie ma to jednak znaczenia, gdy mikrofon jest włączony albo na kamerze pali się czerwona lampka. O taryfę ulgową coraz trudniej.

Dla dziennikarza przede wszystkim powinien liczyć się efekt - przyciągnięcie uwagi widza, słuchacza, czytelnika. Z tego jest rozliczany. A przy rosnącym tłoku medialnym zaciekawić gawiedź, także tę z najwyższym wykształceniem, coraz trudniej.

Wielu nie lubi stylu Moniki Olejnik, ale znacznie więcej uwielbia jej drapieżność. Standardy wyznaczane przez "Kropkę nad i" coraz wyraźniej widać we wszystkich typach mediów, w przeróżnych tytułach, programach i audycjach.

Młodzi dziennikarze wchodzący w zawód wyraźnie widzą, jaki typ dziennikarstwa najbardziej pomaga się wybić. Gatunek wilków wśród dziennikarzy pleni się więc i rośnie w siłę.

Krakanie? Czarny obraz? Przesada?

Proszę przejrzeć choćby dwie/trzy dzisiejsze gazety i zobaczyć iluż osobom i instytucjom się tego dnia dostało. Jeśli jeszcze na Ciebie nie trafiło, to trafi.

Czy więc owym "dawcom cytatów", mniej lub bardziej przypadkowym, pozostaje rola owiec prowadzonych na strzyżenie a czasem nawet na rzeź? Bynajmniej.

 

Poprzednia12Następna

 

powrót +


firma | usługi | szkolenia | referencje | klienci | biuro prasowe | baza wiedzy | akademia sztuk komunikacji | kontakt | mapa serwisu | cookies |

powrót na górę


2010 © ALERT MEDIA Communications Sp. z o.o. |
produkcja: artpage.pl