[X zamknij]

Niniejsza strona korzysta do celów statystycznych z systemu statystyk Google Analytics bazującego m.in. na plikach typu cookie. Jeśli nie chcesz, by Twoja przeglądarka zapisywała pliki cookie zmień jej ustawienia stosując tę instrukcję. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na wykorzysywanie plików cookie. Szczegółowe informacje na temat systemu Google Analytics i polityki prywatności
test PR
A A A | drukuj

baza wiedzy > Leksykon PR > Hasła

 

 

Warsztat prasowy

Warsztat prasowy - spotkanie z dziennikarzami organizowane przez osobę, firmę lub instytucję mające na celu przekazanie im stosownych informacji i wiedzy w sposób bardziej praktyczny, niż abstrakcyjny lub teoretyczny.

Warsztaty prasowe najczęściej służą wyedukowaniu dziennikarzy w określonej tematyce, by lepiej rozumieli daną kwestię i posiadali lepsze kwalifikacje do przedstawiania jej w swych przekazach redakcyjnych. Istotną warsztatów jest to, że opierają się na osobistym doświadczeniu, jakie może stać się udziałem dziennikarzy w np. poznaniu jakichś technik lub metod, czy stosowaniu jakiegoś produktu, co może mieć istotne znaczenie dla późniejszego sposobu relacjonowania danego tematu. W warsztatach prasowych, oprócz przedstawicieli organizatora, często biorą udział eksperci, dzielący się swoją wiedzą z dziennikarzami. DCD

 

 

powrót +


firma | usługi | szkolenia | referencje | klienci | biuro prasowe | baza wiedzy | akademia sztuk komunikacji | kontakt | mapa serwisu | cookies |

powrót na górę


2010 © ALERT MEDIA Communications Sp. z o.o. |
produkcja: artpage.pl