[X zamknij]

Niniejsza strona korzysta do celów statystycznych z systemu statystyk Google Analytics bazującego m.in. na plikach typu cookie. Jeśli nie chcesz, by Twoja przeglądarka zapisywała pliki cookie zmień jej ustawienia stosując tę instrukcję. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na wykorzysywanie plików cookie. Szczegółowe informacje na temat systemu Google Analytics i polityki prywatności
test PR
A A A | drukuj

baza wiedzy > Leksykon PR > Hasła

 

 

Timeline

Timeline - harmonogram realizacji poszczególnych etapów działań zaplanowanych w ramach strategii komunikacji. W zależności od potrzeb klienta i precyzyjności założeń dokument ten może mieć różny stopień szczegółowości.

W przypadku działań planowanych na rok, najczęściej spotykany jest timeline z podziałem miesięcznym i tygodniowym. W przypadku krótszych projektów - z podziałem na dni. Timeline często określa też kto w danym czasie jest odpowiedzialny za poszczególne działania i jaki ma czas na ich wykonanie (zob.deadline). DCD

 

 

powrót +


firma | usługi | szkolenia | referencje | klienci | biuro prasowe | baza wiedzy | akademia sztuk komunikacji | kontakt | mapa serwisu | cookies |

powrót na górę


2010 © ALERT MEDIA Communications Sp. z o.o. |
produkcja: artpage.pl