[X zamknij]

Niniejsza strona korzysta do celów statystycznych z systemu statystyk Google Analytics bazującego m.in. na plikach typu cookie. Jeśli nie chcesz, by Twoja przeglądarka zapisywała pliki cookie zmień jej ustawienia stosując tę instrukcję. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na wykorzysywanie plików cookie. Szczegółowe informacje na temat systemu Google Analytics i polityki prywatności
test PR
A A A | drukuj

baza wiedzy > Leksykon PR > Hasła

 

 

Start-up

Start-up - pakiet usług i narzędzi PR, który służy skonstruowaniu i uruchomieniu kompleksowego programu efektywnej komunikacji.

Start-up zazwyczaj otwierają działania analityczne, np. (zob.) Audyt Percepcji, następnie strategiczne - ustalenie strategii komunikacji, w tym tzw. (zob.) Kluczowych Przesłań, powołanie (zob.) Biura Prasowego i stworzenie innych narzędzi komunikowania (np. strony www). Kończy zaś wyznaczenie i przeszkolenie (zob.) Messengers lub (zob.) Ambasadorów, czyli osób, które będą bezpośrednio komunikować treści określone w opracowanej w ramach Start-up strategii.

 

 

powrót +


firma | usługi | szkolenia | referencje | klienci | biuro prasowe | baza wiedzy | akademia sztuk komunikacji | kontakt | mapa serwisu | cookies |

powrót na górę


2010 © ALERT MEDIA Communications Sp. z o.o. |
produkcja: artpage.pl