[X zamknij]

Niniejsza strona korzysta do celów statystycznych z systemu statystyk Google Analytics bazującego m.in. na plikach typu cookie. Jeśli nie chcesz, by Twoja przeglądarka zapisywała pliki cookie zmień jej ustawienia stosując tę instrukcję. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na wykorzysywanie plików cookie. Szczegółowe informacje na temat systemu Google Analytics i polityki prywatności
test PR
A A A | drukuj

baza wiedzy > Leksykon PR > Hasła

 

 

Śniadanie prasowe

Śniadanie prasowe - spotkanie przedstawicieli firmy lub instytucji z dziennikarzami w porze przedpołudniowej mające na celu przekazanie im określonych informacji w mniej formalnej, ale wciąż roboczej atmosferze.

Na śniadania prasowe z założenia zapraszana jest nieduża liczba dziennikarzy - kluczowych z punktu widzenia interesów organizatora. Atmosfera spotkania pozwala na swobodniejszą wymianę myśli między jego uczestnikami i budowanie dobrych relacji. Poprzez bardziej kameralną atmosferę dziennikarz ma szansę na uzyskanie ekskluzywnych informacji do swojego materiału. DCD

 

 

powrót +


firma | usługi | szkolenia | referencje | klienci | biuro prasowe | baza wiedzy | akademia sztuk komunikacji | kontakt | mapa serwisu | cookies |

powrót na górę


2010 © ALERT MEDIA Communications Sp. z o.o. |
produkcja: artpage.pl