[X zamknij]

Niniejsza strona korzysta do celów statystycznych z systemu statystyk Google Analytics bazującego m.in. na plikach typu cookie. Jeśli nie chcesz, by Twoja przeglądarka zapisywała pliki cookie zmień jej ustawienia stosując tę instrukcję. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na wykorzysywanie plików cookie. Szczegółowe informacje na temat systemu Google Analytics i polityki prywatności
test PR
A A A | drukuj

baza wiedzy > Leksykon PR > Hasła

 

 

Road show

Road show - seria spotkań w różnych miejscach, których celem jest zaprezentowanie tematu, firmy, produktu lub usługi dziennikarzom lokalnych mediów lub innym kluczowym grupom docelowym.

Scenariusz każdego kolejnego spotkania w ramach road show jest najczęściej kopią poprzedniego. Road show jest sposobem na poznanie i nawiązanie bezpośrednich relacji przedstawicieli organizacji prowadzącej akcję PR z lokalnymi mediami lub przedstawicielami innych kluczowych grup docelowych. Road show jest istotnym narzędziem w procesie przygotowywania spółki do wejścia na giełdę. Przedstawiciele firmy ruszają wówczas w road show, podczas którego prezentują firmę i jej plany rozwoju analitykom, zarządzającym funduszami oraz potencjalnym inwestorom. Celem takich spotkań jest zainteresowanie ich ofertą firmy i zakupem jej akcji. DCD

 

 

powrót +


firma | usługi | szkolenia | referencje | klienci | biuro prasowe | baza wiedzy | akademia sztuk komunikacji | kontakt | mapa serwisu | cookies |

powrót na górę


2010 © ALERT MEDIA Communications Sp. z o.o. |
produkcja: artpage.pl