[X zamknij]

Niniejsza strona korzysta do celów statystycznych z systemu statystyk Google Analytics bazującego m.in. na plikach typu cookie. Jeśli nie chcesz, by Twoja przeglądarka zapisywała pliki cookie zmień jej ustawienia stosując tę instrukcję. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na wykorzysywanie plików cookie. Szczegółowe informacje na temat systemu Google Analytics i polityki prywatności
test PR
A A A | drukuj

baza wiedzy > Poradnik > Relacje z mediami

Relacje z mediami

Dlaczego nie publikuja twoich materiałów

Po każdej dystrybucji materiałów prasowych najpierw pilnie śledzisz zawartość dzienników radiowych i telewizyjnych, potem wydania gazet i magazynów. Ileż bywa rozczarowań!

więcej +

DEADLINE - Nikt tego nie lubi, ale wszyscy muszą z tym żyć

Deadline to świętość. Jego naruszenie oznacza poważne kłopoty dla dziennikarza, często także finansowe. Deadline jest przyczyną nieustannych stresów dziennikarzy, ale również redaktorów nadzorujących ich pracę.

więcej +

Jak pisać dobre komunikaty prasowe

Pracownicy korporacji odpowiedzialni za kontakty z mediami bardzo często nie zdają sobie nawet sprawy, że ich spojrzenie na świat może w ogóle nie interesować mediów. Z tego niezrozumienia biorą się również bezwartościowe - z punktu widzenia dziennikarzy - komunikaty prasowe.

więcej +

Czy warto domagać się sprostowań?

Za sprawą oryginalnej polityki informacyjnej Ministerstwa Finansów gorącym tematem z zakresu media relations są w ostatnich dniach sprostowania. Dlatego w tym wydaniu biuletynu ALERT MEDIA poświęcamy im więcej uwagi.

więcej +

Jak rozmawiać z dziennikarzami przez telefon?

Rozmowy telefoniczne dziennikarzy i PR-owców... Szczerze powiedziawszy większość i jednych i drugich za nimi nie przepada. Dziennikarze narzekają, że telefony te są albo nie w porę albo zbyt namolne.

więcej +

O czym warto pamiętać organizując konferencję prasową

Dziennikarze nie przepadają za konferencjami prasowymi. Konferencje są pożeraczami czasu, którego dziennikarze zawsze mają za mało. Informacje przekazywane na konferencjach nie zawsze zaś warte są publikacji. Natomiast dla firmy organizującej takie spotkanie, to spory wydatek, który nie zawsze przynosi zamierzone rezultaty.

więcej +

Pomóż dziennikarzowi opublikować Twój materiał

Dziennikarze reagują na informacje prasowe, tak jak my reagujemy na różnych ludzi. Jeśli ktoś jest nudny - nie słuchamy, jeśli jest namolny - unikamy go, jeśli zaś spotykamy interesującego rozmówcę - z chęcią słuchamy.

więcej +

Noworoczne postanowienia

Nie leń się! Zrób sobie postanowienia na obecny rok - jak ulepszać swoje relacje z mediami, a przez to zwiększać efektywność prowadzonych przez Ciebie działań medialnych. Początek roku daje ku temu znakomitą okazję.

więcej +

strony: 1 | 2 |

następna strona +


firma | usługi | szkolenia | referencje | klienci | biuro prasowe | baza wiedzy | akademia sztuk komunikacji | kontakt | mapa serwisu | cookies |

powrót na górę


2010 © ALERT MEDIA Communications Sp. z o.o. |
produkcja: artpage.pl