[X zamknij]

Niniejsza strona korzysta do celów statystycznych z systemu statystyk Google Analytics bazującego m.in. na plikach typu cookie. Jeśli nie chcesz, by Twoja przeglądarka zapisywała pliki cookie zmień jej ustawienia stosując tę instrukcję. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na wykorzysywanie plików cookie. Szczegółowe informacje na temat systemu Google Analytics i polityki prywatności
test PR
A A A | drukuj

baza wiedzy > Leksykon PR > Hasła

 

 

Patronat medialny

Patronat medialny - współpraca z mediami polegająca na strategicznym partnerstwie między organizatorem jakiegoś przedsięwzięcia komunikacyjnego a wybranymi redakcjami.

Współpraca ta polega na wzajemnej wymianie ustalonych świadczeń. Najczęściej w zamian za pomoc patrona medialnego w nagłośnieniu projektu i publikacji na jego temat artykułu lub przygotowaniu relacji radiowej czy telewizyjnej, organizator przedsięwzięcia umieszcza w określonych miejscach jego logo (np. na zaproszeniach, na plakatach, ulotkach, banerach, billboardach, stronie www) albo przekazuje inne świadczenia (np. produkty do rozdzielenia między widzów/słuchaczy/ czytelników w ramach konkursów).

Formalnie współpraca w ramach patronatu medialnego najczęściej przybiera postać umowy barterowej. Dla organizatora przedsięwzięcia uzyskanie patronatu medialnego jest nie tylko sposobem na nagłośnienie wydarzenia, ale także na jego uwiarygodnienie i podniesienie prestiżu, a dla patrona medialnego - szczególnie w przypadku projektów ważnych społecznie - jest sposobem na pokazanie zaangażowania. DCD

 

 

powrót +


firma | usługi | szkolenia | referencje | klienci | biuro prasowe | baza wiedzy | akademia sztuk komunikacji | kontakt | mapa serwisu | cookies |

powrót na górę


2010 © ALERT MEDIA Communications Sp. z o.o. |
produkcja: artpage.pl