[X zamknij]

Niniejsza strona korzysta do celów statystycznych z systemu statystyk Google Analytics bazującego m.in. na plikach typu cookie. Jeśli nie chcesz, by Twoja przeglądarka zapisywała pliki cookie zmień jej ustawienia stosując tę instrukcję. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na wykorzysywanie plików cookie. Szczegółowe informacje na temat systemu Google Analytics i polityki prywatności
test PR
A A A | drukuj

baza wiedzy > Leksykon PR > Hasła

 

 

Pack-shot

Pack-shot - zdjęcie produktu. W przypadku komunikacji produktowej packshot jest niezbędnym elementem materiałów prasowych opisujących dany produkt. Aby pack-shot był użyteczny dla dziennikarzy musi nadawać się do druku, czyli spełniać kryteria jakościowe.

Rozdzielczość pliku graficznego do publikacji w prasie musi mieć min. 300 dpi. Pack-shoty powinny być przygotowane w plikach graficznych w kilku najpopularniejszych formatach m.in. JPG, TIFF, GIFF, EPS w dwóch wersjach: zdjęcie samego produktu na stole bezcieniowym, nadające się do łatwej obróbki lub zdjęcie produktu w określonych kontekstach związanych z charakterem lub funkcjami tegoż produktu. DCD

 

 

powrót +


firma | usługi | szkolenia | referencje | klienci | biuro prasowe | baza wiedzy | akademia sztuk komunikacji | kontakt | mapa serwisu | cookies |

powrót na górę


2010 © ALERT MEDIA Communications Sp. z o.o. |
produkcja: artpage.pl