[X zamknij]

Niniejsza strona korzysta do celów statystycznych z systemu statystyk Google Analytics bazującego m.in. na plikach typu cookie. Jeśli nie chcesz, by Twoja przeglądarka zapisywała pliki cookie zmień jej ustawienia stosując tę instrukcję. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na wykorzysywanie plików cookie. Szczegółowe informacje na temat systemu Google Analytics i polityki prywatności
test PR
A A A | drukuj

baza wiedzy > Leksykon PR > Hasła

 

 

Message House

Message House - syntetyczny schemat określający strategię komunikacji danej organizacji, poruszanych kwestii, czy podejmowanych działań PR.

To strategia w pigułce, powinna mieścić się na jednej stronie wydruku. Najważniejsze w Message House są (zob.) Key Messages - do trzech tzw. Kluczowych Przesłań, czyli wniosków, do jakich powinni dochodzić odbiorcy komunikacji opisanej w Message House.

Takie Key Messages stanowią filary Message House. Jego fundamenty zaś to Fakty i Argumenty do każdego z Key Messages przypisane dane, informacje, argumenty i tezy, które po przedstawieniu ich odbiorcom, mają komunikować Kluczowe Przesłania. Message House, jak dach w budynku, wieńczy Headline - przekaz syntetyzujący wszystkie Key Messages, główna myśl całej komunikacji opisanej w Message House. Headline powinien być zbieżny z (zob.) Big Idea jeśli takowa istnieje przy danym projekcie.

 

 

powrót +


firma | usługi | szkolenia | referencje | klienci | biuro prasowe | baza wiedzy | akademia sztuk komunikacji | kontakt | mapa serwisu | cookies |

powrót na górę


2010 © ALERT MEDIA Communications Sp. z o.o. |
produkcja: artpage.pl