[X zamknij]

Niniejsza strona korzysta do celów statystycznych z systemu statystyk Google Analytics bazującego m.in. na plikach typu cookie. Jeśli nie chcesz, by Twoja przeglądarka zapisywała pliki cookie zmień jej ustawienia stosując tę instrukcję. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na wykorzysywanie plików cookie. Szczegółowe informacje na temat systemu Google Analytics i polityki prywatności
test PR
A A A | drukuj

baza wiedzy > Leksykon PR > Hasła

 

 

KOLs - Key Opinion Leaders / Liderzy opinii

KOLs - Key Opinion Leaders / Liderzy opinii - osoby lub instytucje będące specjalistami w danej dziedzinie i ze względu na posiadaną wiedzę uważane są w niej za autorytety.

KOLs zostają jednak czasami nie tylko osoby wyróżniające się ponadprzeciętną wiedzą w jakiejś dziedzinie, ale także osoby, pełniące istotną rolę w jakiejś grupie społecznej, popularne i rozpoznawalne. Opinie KOLs mają znaczenie dla kształtowania się zdania ogółu opinii publicznej w jakiejś kwestii. KOLs często używani są w komunikacji jako wiarygodne i niezależne narzędzie wspierające przekazywanie informacji do określonych grup docelowych. Z pomocy KOLs korzysta się często podczas zarządzania komunikacją w sytuacji kryzysowej. DCD

 

 

powrót +


firma | usługi | szkolenia | referencje | klienci | biuro prasowe | baza wiedzy | akademia sztuk komunikacji | kontakt | mapa serwisu | cookies |

powrót na górę


2010 © ALERT MEDIA Communications Sp. z o.o. |
produkcja: artpage.pl