[X zamknij]

Niniejsza strona korzysta do celów statystycznych z systemu statystyk Google Analytics bazującego m.in. na plikach typu cookie. Jeśli nie chcesz, by Twoja przeglądarka zapisywała pliki cookie zmień jej ustawienia stosując tę instrukcję. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na wykorzysywanie plików cookie. Szczegółowe informacje na temat systemu Google Analytics i polityki prywatności
test PR
A A A | drukuj

baza wiedzy > Poradnik > Komunikacja w kryzysie

 

Poprzednia12Następna

 

Jeden Głos

W interesie firm i instytucji jest, by mieć wielu "rzeczników" - osób, które pojawiają się w mediach. Zadaniem szefa komunikacji dużej korporacji powinna być m.in. medialna promocja najciekawszych lub kluczowych osób, z którymi pracuje, np. szefów poszczególnych działów.

Dobrze, gdy wielu przedstawicieli firmy może pojawiać się w różnych kontekstach w różnych mediach. To poszerza możliwości komunikacji danej korporacji z mediami, a przez to jej rozpoznawalność na rynku.

Ale w kryzysie taką politykę należy wstrzymać i wielotorowość komunikacji musi zostać zawieszona. Jest bowiem szkodliwa.

Korporacja, która stanęła pod pręgierzem, znalazła się w centrum zainteresowania mediów musi przemawiać jednym głosem.

Najlepiej dosłownie - wobec mediów powinna reprezentować firmę jedna osoba. Optymalnie, by był to szef. Jeśli jednak nie jest to możliwe - np. dana korporacja ma wielu rzeczników (Policja, TP SA, itp.) lub osób, które nie mogą unikać kontaktów z mediami (organizacje rządowe, społeczne, itp.) - należy zapewnić, by wszyscy mówili TO SAMO.

Organizacja dotknięta kryzysem musi stanowić monolit. Wewnętrzny bałagan lub rozbieżności ujawnione przez sprzeczne wypowiedzi różnych jej przedstawicieli:

 

 

Poprzednia12Następna

 

powrót +


firma | usługi | szkolenia | referencje | klienci | biuro prasowe | baza wiedzy | akademia sztuk komunikacji | kontakt | mapa serwisu | cookies |

powrót na górę


2010 © ALERT MEDIA Communications Sp. z o.o. |
produkcja: artpage.pl