[X zamknij]

Niniejsza strona korzysta do celów statystycznych z systemu statystyk Google Analytics bazującego m.in. na plikach typu cookie. Jeśli nie chcesz, by Twoja przeglądarka zapisywała pliki cookie zmień jej ustawienia stosując tę instrukcję. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na wykorzysywanie plików cookie. Szczegółowe informacje na temat systemu Google Analytics i polityki prywatności
test PR
A A A | drukuj

baza wiedzy > Poradnik > Jak wybrać agencję PR?

 

 

Jak wybrać dobrą agencję PR?

ALERT MEDIA jest współautorem powstałego w 2013 roku w ramach Związku Firm Public Relations poradnika przetargowego "Jak wybrać dobrą agencję PR?". To kompleksowy przewodnik przez cały proces przetargowy - od wyboru formy przetargu po sposób komunikowania jego wyników. Prezes ALERT MEDIA Adam Łaszyn jest autorem dwóch kluczowych części tego przewodnika - rozdziału "Zarządzanie przetargiem" oraz zamieszczonego pod koniec przewodnika wzorca briefu PR.

Cały dokument ułatwia profesjonalne przeprowadzenie nawet skomplikowanego przetargu. Większość opisanych w publikacji zasad opiera się na sprawdzonych i stosowanych regułach przetargowych European Association of Communications Agencies (EACA).

Wszystkich potencjalnych klientów ALERT MEDIA, jak i innych profesjonalnych agencji PR w Polsce, zachęcamy do korzystania z tego opracowania.

 

 

powrót +


firma | usługi | szkolenia | referencje | klienci | biuro prasowe | baza wiedzy | akademia sztuk komunikacji | kontakt | mapa serwisu | cookies |

powrót na górę


2010 © ALERT MEDIA Communications Sp. z o.o. |
produkcja: artpage.pl