[X zamknij]

Niniejsza strona korzysta do celów statystycznych z systemu statystyk Google Analytics bazującego m.in. na plikach typu cookie. Jeśli nie chcesz, by Twoja przeglądarka zapisywała pliki cookie zmień jej ustawienia stosując tę instrukcję. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na wykorzysywanie plików cookie. Szczegółowe informacje na temat systemu Google Analytics i polityki prywatności
test PR
A A A | drukuj

baza wiedzy > Leksykon PR > Hasła

 

 

Interesariusze / stakeholders

Interesariusze / stakeholders - wszystkie osoby lub grupy osób, które mają wpływ na życie danej organizacji lub na które dana organizacja wpływa.

Są to np. pracownicy firmy, ich rodziny, partnerzy handlowi, byli, obecni lub potencjalni klienci, społeczność lokalna, w której dana organizacja operuje. Do interesariuszy zalicza się także konkurencję, organy i urzędy kontrolne, stowarzyszenia branżowe etc. Są to wszystkie grupy, które były, są lub mogą być odbiorcami komunikacji i innych działań PR danej organizacji - zarówno przychylne, jak i neutralnie nastawione, a także nieprzychylne.

 

 

powrót +


firma | usługi | szkolenia | referencje | klienci | biuro prasowe | baza wiedzy | akademia sztuk komunikacji | kontakt | mapa serwisu | cookies |

powrót na górę


2010 © ALERT MEDIA Communications Sp. z o.o. |
produkcja: artpage.pl