[X zamknij]

Niniejsza strona korzysta do celów statystycznych z systemu statystyk Google Analytics bazującego m.in. na plikach typu cookie. Jeśli nie chcesz, by Twoja przeglądarka zapisywała pliki cookie zmień jej ustawienia stosując tę instrukcję. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na wykorzysywanie plików cookie. Szczegółowe informacje na temat systemu Google Analytics i polityki prywatności
test PR
A A A | drukuj

baza wiedzy > Leksykon PR > Hasła

Hasła

Ambasador

Ambasador (marki, idei, problemu) - osoba, najczęściej znana, popularna lub posiadająca uznany autorytet, która w kampaniach PR reprezentuje i przekazuje Kluczowe Przesłania tej kampanii.

więcej +

Audyt komunikacyjny / Audyt percepcji

Audyt komunikacyjny / Audyt percepcji - badanie mające na celu analizę sposobów oraz efektywności działań komunikacyjnych danej organizacji. Najczęściej jest to badanie jakościowe, choć często z elementami ilościowymi.

więcej +

Biała Księga / White Paper

Biała Księga / White Paper - Raport sporządzony przez organizację (firmę, instytucję, stowarzyszenie) lub na jej zlecenie, kompleksowo przedstawiający określony problem lub temat, czasem (np. w branży IT) konkretną technologię a nawet specyficzny produkt.

więcej +

Biuro Prasowe / Press Office

Biuro Prasowe / Press Office - jednostka organizacyjna wewnątrz przedsiębiorstwa lub instytucji ogniskująca relacje medialne tego podmiotu.

więcej +

Boilerplate

Boilerplatew - Polsce używane również terminy: background, stopka prasowa. Jest to końcowy akapit informacji prasowej lub komunikatu prasowego prezentujący organizację będącą nadawcą tego materiału. 

więcej +

Brand Book - Księga Marki

Brand Book - Księga Marki. Przewodnik i instrukcja opisująca markę oraz determinująca możliwości i sposoby wykorzystania poszczególnych jej elementów.

więcej +

Brand PR

Brand PR - działania PR skupione wokół marki, szczególnie przy jej budowie, ale czasem również w jej obronie (zwłaszcza w komunikacji kryzysowej). Obecnie coraz więcej marek budowanych jest przez działania PR, a nie przez tradycyjne działania marketingowe.

więcej +

Bridging

Bridging - technika komunikacji bezpośredniej służąca przejmowaniu kontroli nad rozmową w celu przekazania (zob.) Kluczowych Przesłań istotnych dla nadawcy.

więcej +

strony: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |

następna strona +


firma | usługi | szkolenia | referencje | klienci | biuro prasowe | baza wiedzy | akademia sztuk komunikacji | kontakt | mapa serwisu | cookies |

powrót na górę


2010 © ALERT MEDIA Communications Sp. z o.o. |
produkcja: artpage.pl