[X zamknij]

Niniejsza strona korzysta do celów statystycznych z systemu statystyk Google Analytics bazującego m.in. na plikach typu cookie. Jeśli nie chcesz, by Twoja przeglądarka zapisywała pliki cookie zmień jej ustawienia stosując tę instrukcję. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na wykorzysywanie plików cookie. Szczegółowe informacje na temat systemu Google Analytics i polityki prywatności
test PR
A A A | drukuj

baza wiedzy > Leksykon PR > Hasła

 

 

FAQ (Frequently Asked Questions)

FAQ (Frequently Asked Questions) - dokument zawierający spis odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Stosowany jako narzędzie (zob.) komunikacji proaktywnej w przeciwieństwie do dokumentu (zob.) Q&A (spis odpowiedzi na trudne pytania) stosowanego jako narzędzie (zob.) komunikacji reaktywnej.

FAQ stosowany jest często w serwisach internetowych umożliwiając internautom znalezienie odpowiedzi na najczęściej pojawiające się wątpliwości związane z danym produktem, technologią, akcją, czy kampanią. FAQ’s stosowane są również w Serwisach Konsumenckich jako podstawa do udzielenia odpowiedzi na pytania zgłaszane listownie lub telefonicznie przez konsumentów, klientów, czy użytkowników. FAQ’s wykorzystywane są także w komunikacji bezpośredniej, np. w kontaktach z mediami lub pracownikami.

 

 

powrót +


firma | usługi | szkolenia | referencje | klienci | biuro prasowe | baza wiedzy | akademia sztuk komunikacji | kontakt | mapa serwisu | cookies |

powrót na górę


2010 © ALERT MEDIA Communications Sp. z o.o. |
produkcja: artpage.pl